@ garny95; je kunt ook eerst de beginpost lezen voordat je vragen gaat stellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Trouwens, als de eigenaresse het er niet mee eens is kan ze Voest toch gewoon onderbreken? No way dat iemand tegen mijn zin met mijn paard bezig ging, ook als is het Anky zelf.
@ garny95; je kunt ook eerst de beginpost lezen voordat je vragen gaat stellen
Amable schreef:Omdat sommige mensen niet zo assertief zijn en behoorlijk overdonderd worden door zoiets.. Heb je zelf nog nooit gehad dat iemand iets zei en dat je 5 minuten later denkt sh*t, zo had ik moeten reageren!?
Daf schreef:Een meisje van mijn stal is erbij geweest toen Emiel Voest met het paard bezig was. Zij was bezig met de paarden voor een andere show. Zij zijn op een gegeven moment weg gegaan met de paarden, omdat het er erg gevaarlijk aan toe ging (paard ging behoorlijk door het lint).
Zij heeft mij helaas niet precies verteld wat er gebeurd is, maar het schijnt er nogal ruig aan toe te zijn gegaan en op een gegeven moment heeft Emiel Voest het paard ook een enorm harde knal gegeven (met de leadrope begreep ik...)
Tijdens de show gaf Emiel Voest aan ong 10 min bezig te zijn geweest met het paard, maar dit schijnt ruim een half uur te zijn geweest.
Ik heb verder geen mening over wat er gebeurd is, gewoonweg omdat ik er niet bij ben geweest (in de voorrijring). Dit is alleen zoals ik het te horen heb gekregen.
simodi schreef:Ik wel (vandaag nog op mijn werk)!
Maar er zit ook wel een punt dat als je bereid bent om een ander met je paard te laten werken en hem toestaat om wat met je paard te doen, je niet direct moet protesteren als het niet (helemaal) gaat zoals jij wilt. Gebeuren er echt dingen die je paard schaden dan moet je ingrijpen. Maar daar zit nog een heel gebied tussen ...
Zeker op zo'n evenement, waar een hoop mensen bij staan te kijken als dit gebeurt (al vraag ik me dat nu eigenlijk wel af omdat er nog steeds niemand hier reageert die het live heeft gezien!) ga je niet direct roepen van ho stop, geef me paard hier!
Miska schreef:waarom eigenlijk?
Het is toch jouw paard, vraag dan om verduidelijking wat zijn beweegredenen zijn.
anneliesdj schreef:Heeft er niet iemand toevallig een filmpje gemaakt??
Zou het een stuk duidelijker maken.
coulash schreef:Het zijn de dames die openbaar commentaar leveren: zowel gisteren als vandaag. Als zij het niet met hem eens zijn, moeten ZIJ zich melden tot hem!
Ik zou in ieder geval wel van hem willen weten of mijn paard idd zo op zijn manier van werken kan reageren en wat te doen!!
monya schreef:anneliesdj schreef:Heeft er niet iemand toevallig een filmpje gemaakt??
Zou het een stuk duidelijker maken.
Dat is er inderdaad. Maar of dat ook in het openbaar gepost gaat worden wordt door de makers nog overwogen.