Ben blij dat het er straks weer af is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Inge_ schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen die haar paard liever in wintervacht ziet.Vind hem in wintervacht veel mooier & knuffeliger dan in zomervacht.
Ik vind het altijd weer een beetje jammer als ze gaat verharen. Gelukkig zit ze nu nog volop in dr wintervacht

Nu komt zijn mooie lichte zomervacht weer tevoorschijn.
RedPassion schreef:Inge_ schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen die haar paard liever in wintervacht ziet.Vind hem in wintervacht veel mooier & knuffeliger dan in zomervacht.
Vind ik ookIk vind het altijd weer een beetje jammer als ze gaat verharen. Gelukkig zit ze nu nog volop in dr wintervacht

Maar toevallig heb ik gisteren iets handigs gevonden bij de ruitershop. Het is een of ander zwart 4-kant blokje, lijkt op een steen maar het is veel lichter. Als je met de haarrichting mee gaat neemt het haren en dode huidcellen mee, een soort van scrub
De haren vlogen me om de oren! En ze vond het nog lekker ook! Dat voor maar €2

Inge_ schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen die haar paard liever in wintervacht ziet.Vind hem in wintervacht veel mooier & knuffeliger dan in zomervacht.
. Pfft, echt veel haren en ze blijft maar bezig! Kan blijven poetsen wat ik wil!
Maar ik vind de zomervacht en wintervacht allebei leuk, behalve de tijd dat ze gaat verharen, verschrikkelijk!

vorig jaar duurde hij zo lang, toen had hij geen zomervacht gehad
Altijd supplementjes (?) moeten geven etc. Ik hoop dat hij nu wel een mooie vacht krijgt in de zomer. Dan ben ik al een stuk minder lang aan het poetsen én dan is die sneller droog. MAar ik ben wel bang dat hij weer zijn wintervacht blijft aanhouden. Inge_ schreef:Volgens mij ben ik een van de weinigen die haar paard liever in wintervacht ziet.Vind hem in wintervacht veel mooier & knuffeliger dan in zomervacht.
Nu heeft Zaza ook wel een wintervacht waar je U tegen zegt. (zie profiel).