Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Bijzetten in de stapmolen.
Nou ja, je zit ongetwijfeld niet op ons commentaar te wachten, dus ik zeg maar niks
JoviBan schreef:En nog wel iedere dag een uur(tje).![]()
Bojangles schreef:En een uur in een stapmolen is veeeels te saai voor een paard.
CCCCorine schreef:Verder valt het me op dat veel mensen denken dat het gevaarlijk is (met name het bijzetten), maar dat valt erg mee.
CCCCorine schreef:In geval van nood rekt dit echt een flink stuk uit en als er echt teveel gewicht op komt (in geval van ernstige nood) dan springt het elastiek los.
Fellor schreef:Een getraind paard kan best los bijgezet een tijdje in de molen lopen, als je de paarden ziet lopen ze idd vaak met veel beter lijfgebruik dan de losse paarden.
.
Huertecilla schreef:Fellor schreef:Een getraind paard kan best los bijgezet een tijdje in de molen lopen, als je de paarden ziet lopen ze idd vaak met veel beter lijfgebruik dan de losse paarden.
.
blablabla en natuurlijk dat het is.....
Is ´natuurlijk´zó gedegradeerd tot feel-good etiket dat dit soort in het geheel. maar dan ook GEHEEL niet paardgericht gedoe onder een ´natural´ subtopic komt?!
Paard bijgezet in een tredmolen is![]()
hc
Faux schreef:Ik moet zeggen HC, ik lees vaak je reacties en soms vind ik ze raar..
Huertecilla schreef:Wat is hier de toegevoegde waarde van en wat mbt het topic?
hc
Somebitch schreef:Je zet je paard toch ook niet met bijzet in de wei
Huertecilla schreef:Somebitch schreef:Je zet je paard toch ook niet met bijzet in de wei
Je kan het wel bitloos op stal zetten, kan je ook een etiket ´natuurlijk´opplakken![]()
hc
Jus_dOrange schreef:HC dit staat op 'naturals' omdat hier zeer wss de meeste ervaring met bitloze optomingen is, dus niet omdat de TS zo natuurlijk bezig wil zijn.
Jus_dOrange schreef:HC dit staat op 'naturals' omdat hier zeer wss de meeste ervaring met bitloze optomingen is, dus niet omdat de TS zo natuurlijk bezig wil zijn.
Huertecilla schreef:Ik men bijvoorbeeld bitloos. Is mennen nu ´natural´?