Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

kelz schreef:tuurlijk is het geen toeval..
wij comuniceren ook met ze mijn pony heeft erge dingen mee gemaakt dat vertelde hij mij hoe is ons geheim is nogal persoonlijk... ik zou zeggen veel suc6 ermee maar overhaast je niet dan lukt het niet zoals je wilt...
Citaat:Zelf heb ik het een keertje meegemaakt dat ik van stal uit naar huis wilde vertrekken, en mijn op de laatste dagen lopende drachtige merrie net 10 minuten daarvoor voor die dag welterusten had gewenst.... Ik stap in de auto, start de motor, zet de motor weer af, stapo uit om nog een keer te gaan kijken en zie dat ze bezig is met de bevalling van het veulen.
Als je er open voor staat en de band met het paard goed is, kun je veel dingen van een paard te horen krijgen...

Citaat:Citaat:tuurlijk is het geen toeval..
wij comuniceren ook met ze mijn pony heeft erge dingen mee gemaakt dat vertelde hij mij hoe is ons geheim is nogal persoonlijk... ik zou zeggen veel suc6 ermee maar overhaast je niet dan lukt het niet zoals je wilt...
hmm... tja wat kan je hierop zeggen?

Lekker droog... dat heet oriëntatievermogen... schitterend gewoonweg!!! 

kelz schreef:je moet er wel voor openstaan..
en het is voor een deel leer proces..

kelz schreef:nee dank je waarschijnlijk zoals wij omgaan met hun komt volgens mij niet echt overeen met wat jij doet kijk ook een op dit topic : Prins de hengst en Sando op buitenrit. van mijn vriendin ciska_sando
kelz schreef:nee dank je waarschijnlijk zoals wij omgaan met hun komt volgens mij niet echt overeen met wat jij doet kijk ook een op dit topic : Prins de hengst en Sando op buitenrit. van mijn vriendin ciska_sando

merrieveulen schreef:bedankt yamcha. ik ben ervan overtuigd dat kelz het allemaal goed bedoelt, maar net als wij allemaal heeft ook zij nog heel veel te leren.

kelz schreef:haha grapjassen, ik kan dan wel jonger zijn dan jullie maar mijn rijstyl is heel anders dan die van jullie en daardoor worden we het nooit eens wat ook niet noodzakelijk is..
daarbij ben ik heel nuchter iemand dus mensenkennis o,o
en wij zijn 1 met de kudde en wij zijn absoluut een dressuur mutsen of wat dan ook voor onze paarden is het belangrijk dat ze zich prettig en fijn voelen en ook zo hun vrij heid hebben...
maar goed begrijpen zullen jullie dit wel niet..
daarom wens ik jullie nog veel plezier met de paardjes.
doeii doeii
PIB schreef:Dat gaat het vermogen van het paard te boven. het paard zou de link moeten kunnen leggen dat die wervel die pijn doet, overeenkomt met de wervel bij jou. Het paard zit fysiologisch al niet in elkaar zoals de mens, dus zou het paard al moeten gaan omrekenen waar bij jou die wervel ligt die bij hem pijn doet, snap je?
En bovendien is het paard zichniet echt bewust dat jij ruggenwervels hebt
Hij zal wél iets te vertellen gehad hebben, daar ben ik het mee eens!

kelz schreef:nou ik zou zeggen bp me een aantal foto`s van typisch jou rijstijl..
dan heb ik daar ook een beter beeld van..
want k heb geen tijd om eens langs te komen..