We zijn alleen nog lang niet zo ver maar oefenen baart kunst zeggen ze.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We zijn alleen nog lang niet zo ver maar oefenen baart kunst zeggen ze.

met magic ga ik ook wel eens spelen, maar ze heeft niet altijd zin
net in de wei nog: dan ben ik ff met haar bezig en dan zeg ik zo: KOM MAGIC KOM! en dan ga ik een beetje gek doen enzo en dan gaat ze meestal een beetje bokken en rennen.. meestal laat ik d'r een beetje achter me aan lopen.. en als ze dat niet wil dat loop ik achter haar aan en dan kijkt ze om en dan komt er vaak nog wel wat leuks uit
. meestal komt er ter plekke wat in me op. ze vind een voetbal eng en dan ga ik soms een beetje daarmee spelen enzo maar niet laten schrikken of vervelen
Speel ook altijd met Farouche en Julia, Julia is nog lekker jong, en als ik dan naar haar toe spring, springt ze met 4 benen de lucht in
Echt geweldig om zo met je diertje bezig te zijn
mandy13 schreef:tikkertje? ik heb toen ik 9 was nog verstoppertje met mijn pony gedaan whahahahaha!!met magic ga ik ook wel eens spelen, maar ze heeft niet altijd zin
net in de wei nog: dan ben ik ff met haar bezig en dan zeg ik zo: KOM MAGIC KOM! en dan ga ik een beetje gek doen enzo en dan gaat ze meestal een beetje bokken en rennen.. meestal laat ik d'r een beetje achter me aan lopen.. en als ze dat niet wil dat loop ik achter haar aan en dan kijkt ze om en dan komt er vaak nog wel wat leuks uit
. meestal komt er ter plekke wat in me op. ze vind een voetbal eng en dan ga ik soms een beetje daarmee spelen enzo maar niet laten schrikken of vervelen
![]()
wat ik ook heel vaak doe: dan ga ik buiten de bak staan en dan moet ze met me meerennen en dan komen er ook geweldige bokken uit, wnat ik draai ook soms in 1x om! haha en als ze dan bij me stil staat krijgt ze wat lekkers

bovendien magic is erg braaf en zou me nooit expres slaan ofzo maar aangezien ze nogal entiousiast word en ze 1.75 is, vind ik het zo wel best
Casca schreef:@peaches: Wat mij opvalt is dat jij heel veel je pony recht in de ogen aankijkt, ook terwijl ze op je af komt.. Mijn paardje kent dat eigenlijk als het wegjagen.. Als je je ogen gericht houd op het hoofd jaag je hem weg, als je je ogen laat afzakken naar de achterhand gaan ze langzamer (tenminste dat is mijn ervaring/monty roberts).. Het ziet er heel leuk uit zo met jou pony! Ik herken veel dingen van mijn paard, die van mij is alleen veel brutaler en baldadiger! Hoe verklaar jij het aankijken en naar je toe komen?? Die van mij blijft staan als ik hem aankijk en als ik dicht bij kom gaat hij achteruit, ik ga dan als roofdier op hem af zeg maar..
ik vind het gewoon apart om de verschillen te zien in de spelletjes.. Je maakt je wel klein, dat is dan weer uitnodigend/onderdanig..
leuk topic dit inderdaad
Anders wordt ik alleen maar kwaad en dan heb ik de poppetjes aan het dansen.
dan krijg ik haar er misschien makkelijk uit! Sowieso komt ze de laatste dagen want ze heeft erg veel honger
hihi.
hihi Sieb wist niet wat er gebeurde. Ik hoop dat ik het bnnkrt kan filmen zodat jullie haar ook eens kunnen zien.
Hoop dat die knol van mij ook een keer reageert op het toehalen. Die moet ik altijd uit de wei meetrekken en een km. ver gaan halen.
Dit zou een stuk gemakkelijker én leuker zijn!
Oh ik vond op het internet ook een plaats waar ze (niet zo duur) cursussen geven. Ik wil graag een paar dagen met der weg om te kijken hoe dat gaat. Het is wel ver weg maar dit was niet zo duur. Wacht ik zoek even die site op.