Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
diesel_ schreef:ik zie in je topic staan dat je voor 2 paar 95 euro hebt betaald, ik ben erg benieuwd waar want ik zie overal per schoen 80euro.
pmarena schreef:Schoenen aantrekken gaat altijd een stuk makkelijker als je je paard leert om erbij te helpen
Bij Rena pak ik haar voet op , krab hem uit , doe de teen van de hoef zover mogelijk in de schoen als me lukt op dat moment , zet heer hoef neer in standje "op rust" en zeg : zet maar neer.
Waarna zij vervolgens steeds meer druk op haar hoef zet , eerst de punt en daarna de hoef vlak op de straat , en de hoef zo in de schoen plopt , lekker makkelijk
Citaat:De schoenen zaten mét hielband en zonder bovenstuk ook als een huis. Ik ben er mee door het bos geweest en dat ging super. Alleen zat de hielband bij mijn ijslander zo strak dat ik een half uur bezig ben geweest om de 2 schoenen weer uit te krijgen. Daarom rijd ik nu met Gaiters en zonder hielband. Meer (aan- en uittrek) gemak voor mij en meer comfort voor mijn paardje.