De vrouw die bij het filmpje praat zegt het eigenlijk al. Ze vind het zielig om te zien, maar de hengst heeft het veulen waarschijnlijk wel van ander lijden verlost.
Misschien ook een les voor sommigen die denken dat hengsten totaal niet gevaarlijk zijn, zolang je ze maar doodknuffelt.
Want dit is de andere kant van paarden en daar begrijpen we eigenlijk nog niet veel van. Paarden zijn niet alleen agressief door verkeerde behandeling door de mens. Er zit ook agressie in de soort zelf.
Maar het is wél een kant die aanwezig is. Deze link weer verwijderen vind ik dan ook hypocriet. Zet er gewoon bij wat er gebeurt, dan is de keus aan de kijker.
ik heb hem niet bekeken en durf hem eigenlijk ook niet te bekijken kan iemand mij mischien vertellen wat er precies te zien komt toch wat minder hard over denk ik
tja ik ben misschien een schijtert maar ik hem hem al een paar keer aangeklikt en toen zag ik dat veulen liggen en heb hem weer weggeklikt ik durf gewoon niet te kijken bang voor wat ik te zien krijg denk ik is het echt zo schokkend dan