Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fransis schreef:ik heb een emiel voest bbp, en met beugels gebruik ik hem al helemaal niet meer, maar ik vind hem met opspringen nog steeds veel vervelender dan zonder zadel, en als je goed ontspannen zit dan maakt een pad echt geen verschil voor het paard hoor
Speedster schreef:Verkoopt Voest bbp's met beugels? Valt me een beetje tegen van hem...
@Fransis: spring jij erop vanaf de grond? Ik heb altijd een bankje o.i.d. nodig, en dan maakt het niks uit of ik er een bbp op heb of niet. Wel vind ik dat ik met bbp minder over de rug van het paard schuif (en mijn broek wordt niet zo vies, ook wel fijn)
Ik wil ooit toch nog eens de indianenzwaai leren, lijkt me super om te kunnen!
Nadya schreef:Fransis, heb net even snel op de site van Emiel Voest gekeken, maar ik zie nog steeds die twee bekende bareback pads van hem, hoor. Zonder beugels.
Eefste schreef:De deluxe pad zit echt geweldig. heel stevige zit en erg prettig spul (tempur) Een aanrader (alleen een beetje prijzig)
Groetjes
Speedster schreef:Verkoopt Voest bbp's met beugels? Valt me een beetje tegen van hem...
Speedster schreef:@Fransis: spring jij erop vanaf de grond? Ik heb altijd een bankje o.i.d. nodig, en dan maakt het niks uit of ik er een bbp op heb of niet. Wel vind ik dat ik met bbp minder over de rug van het paard schuif (en mijn broek wordt niet zo vies, ook wel fijn)
jacqp schreef:Vinden jullie de bbp ook geschikt voor het inrijden van een wat heftiger paard?
Ik heb moeite met het zadelmak maken, ze krijgt enorm veel stress van het zadel met singel, na een aantal keer lukte het me niet meer haar alleen op te zadelen.......dus weer terug naar het zadel wennen.
Nu lijkt zo'n bbp me veel prettiger dan een zadel voor haar rug, alleen hoe stevig zit je zelf?
jacqp schreef:Ik ben zo bang dat ik er afval en dan verkeerd gedrag beloon....