Ik heb de Ghost "getest!! Ja! Ik ben razend enthousiast! En sta er eigenlijk enorm van te kijken!!
Ik had het niet echt verwacht... 
Eerst gisteren op Senna gelegd, beugels moest een slag ik zag ik al gelijk.
Maar goed, zadel erop, eerst gewoon zo, met zijn eigen pad, BuitenZinnig had gezegd dat ik hem ook op mijn eigen pad kon leggen, maar daar vond ik hem onstabiel op liggen.
Singel eraan (mijn nieuwe Westip) en beugels op maat gemaakt. Hij stond voor geen meter! Deed me echt helemaal niks! Zweetbladen lagen er niet mooi aan, en tja, Senna is best een breed paard en dan wordt zo'n Ghost echt een "ghost"! 
Nou, toen erop! En hmm... zit wel aardig...
Gestapt een stuk en ik moest even wennen aan de zit die het je geeft. Door de kleine wrongen wordt je toch wel mooi op je plek gezet, maar gezien ik vanmorgen al 22 km in de Torsion gereden had was dit nu even gek. Nou ja, drafje proberen dan maar......... dat was WAUW! Heerlijk gewoon! Ik had plenty ruimte voor min gevoel, zadel gaf me onwijs veel steun zonder me in een houding te dwingen en ik kiepte totaal níet voorover zoals ik eigenlijk wel verwacht had!
Okee, een stukje verder galopje dan maar! Senna galopeerd als een onbehouwen jong paard en normaal is ze lastig in galop uit te zitten als ik hara niet wat "bij elkaar" rijdt. Maar nu, nu kon ik met losse teugel galoperen en ik bleef helemaal mooi in het midden van het paard zitten zonder juist voorover te "vallen" door haar nog wat lompe galop!
Hier wat foto's!

Ook Jeddah liep vandaag HEERLIJK met de Ghost! Ik heb er ook mega lekker op gereden, wel weer een kort ritje van maar 7 km gezien ze gisteren 22 gelopen heeft. Maar flink stuk draf en 3 km fijn gegalopeerd. Gisteren met Senna vergeten te melden dat ik onwijs veel been contact had op de Ghost. Logisch zonder zoveel zweetblad, maar wilde het toch even zeggen gezien dat vandaag op Jeddah wel weer erg lekker was. Ja, wel Chaps om doen! 
Jed liep dus goed, galoperen ging heel lekker, ik zat erg fijn, enige kanttekening is dat ik nu wel merkte dat het zadel glad is, Jeddah is zo onwijs bewegelijk! Hopelijk zijn ze ook in Suede te koop! 
Hier de foto van na het rijden, ze was niet echt voldoende bezweet om een foto van haar zweet plekken te maken.