Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eerst met zijn rugprobleem is het jaren zo geweest dat hij als hij ergens van schrok gewoon ineens stilstond of een sprongetje opzij deed.
je hebt zo weinig steun in vergelijking met een boomzadel ! En je gaat inderdaad gauw wat naar voren ! Als hij NU ergens van schrikt staatie gelijk 180 graden gedraaid en boktie.
*Is helemaal blij.
) mijn Ghost is weer te koop helaas.
)
maar is nu ff het minst praktisch.
Ik had het niet echt verwacht... 
Maar goed, zadel erop, eerst gewoon zo, met zijn eigen pad, BuitenZinnig had gezegd dat ik hem ook op mijn eigen pad kon leggen, maar daar vond ik hem onstabiel op liggen.
Gestapt een stuk en ik moest even wennen aan de zit die het je geeft. Door de kleine wrongen wordt je toch wel mooi op je plek gezet, maar gezien ik vanmorgen al 22 km in de Torsion gereden had was dit nu even gek. Nou ja, drafje proberen dan maar......... dat was WAUW! Heerlijk gewoon! Ik had plenty ruimte voor min gevoel, zadel gaf me onwijs veel steun zonder me in een houding te dwingen en ik kiepte totaal níet voorover zoals ik eigenlijk wel verwacht had!

Want beide zijn hetzelfde hoor!

Mijn paarden staan onder controle bij een osteopaat, maar alsnog bedankt voor de waarschuwing.

veel plezier met je ghost!