Antheman schreef:Ik dacht dat dit het Naturals hoekje was, maar als ik sommige reacties lees, dan schaam ik me dood me voor dit hoekje.
¡Píng!
HC

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Ik dacht dat dit het Naturals hoekje was, maar als ik sommige reacties lees, dan schaam ik me dood me voor dit hoekje.
india schreef:klinkt ook heel overtuigend natural, een por tussen zijn ribben beter vinden dan een aanwijzing met een zweepje!
er zit een heel verschil tussen slaan en aanwijzen,
maar reactie op een been geven als hij dat niet doet moet al wel een schop zijn om duidelijk te zijN!!!!!!!!!!
Wendy schreef:Waar ik me een beetje over verbaas: de ts geeft aan dat het paard niet op de wei mag en dat ze er niet mee mag loswerken, maar gaat er wel op zitten? Net alsof dat geen belasting is?
Jennyxx schreef:Bij alleen stappen kan hij zijn energie onvoldoende kwijt. Hij gaat dan steigeren en wegspringen, hetgeen juist slecht voor zijn spat is. Dus naast de fiets is helaas ook geen optie.
pmarena schreef:Naast de fiets is juist bij uitstek geschikt voor draven. En aan de hand kun je ook joggen hoor. Je moet je paard er wel voor opgevoed hebben anders is het link.
Wendy schreef:Bij ons op stal had ook een jong paard een maand verplichte stalrust ivm een botvliesonsteking. Een van de vriendelijkste paarden die ik ken. Maar zelfs dat werd een draak aan de hand na verloop van tijd.