Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
runningkawa schreef:En een mail te sturen naar de betreffende smid
Ik zou het echt op smaad en laster gooien en ze daar een flink aanpakken
vvtjuh schreef:Hilarisch..... Of is dit serieus?
runningkawa schreef:En een mail te sturen naar de betreffende smid
Ik zou het echt op smaad en laster gooien en ze daar een flink aanpakken
Huertecilla schreef:Contraproductief heet dat.
Prikkelen is één ding en roept al genoeg weerstand op omdat, in het algemeen, veel mensen helemaal geen spiegel voorgehouden wíllen worden om daarin te zien wat ze zo hard proberen te ontkennen voor zichzelf.
Het is erg jammer dat deze specifieke manier van Niet Beslaan zoveel mensen afsluit voor een open blik op hoefonderhoud door zelf tunnelvisie met halve waarheden onderbouwd op te dringen.
Veel wel degelijk nuttige informatie wíl men zo helemaal niet lezen omdat het onder met bekeringsdrang gezwaaide vaandels gebracht wordt.
Maar goed, ook dat regelt zichzelf wel weer.
HC
susan schreef:nee over arabesk
susan schreef:nee over arabesk
kylah schreef:sorry maar vind dit erg ver gaan.
ben zelf niet van het natuurlijke maar heb mijn paardjes wel zoveel mogelijk buiten.
mijn idee is dat er snel een beetje overdreven gereageerd kan worden. dit zie ik terug in die kaart voor de dierenbescherming. ''De dierenbescherming moet ingrijpen en paarden in stallen verbieden" yeah wright..............
Nadya schreef:kylah schreef:''De dierenbescherming moet ingrijpen en paarden in stallen verbieden" yeah wright..............
De DB mag van mij absoluut ingrijpen op stallen waar paarden er nog amper uitkomen, ja. Heb vorig jaar nog op zo'n fijne stalling gestaan, maar als je de DB belt doen ze er niets aan.![]()
Maar als er wat modder in je landje ligt, komen ze wel, hoor ik van sommigen hier op bokt. Dat vind ik een beetje raar.
Katja schreef:Een hoefsmid met naam en toenaam zwart maken vind ik niet echt een detail.