Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Morrie schreef:Behalve dan met carnaval.in dat 2e pakje moet je es hier in het Gooi rond gaan rijden *whahahaha* dan word je zo opgepakt....
judith789 schreef:Een waxcoat is een jas met een laagje wax erover heen,zodat ie wind en waterdicht is.wat is waxcoat?
Citaat:Een waxcoat is een jas met een laagje wax erover heen,zodat ie wind en waterdicht is.
Je hebt ze in groen en blauw,en in lang en kort model.
Morrie schreef:in dat 2e pakje moet je es hier in het Gooi rond gaan rijden *whahahaha* dan word je zo opgepakt....
Morrie schreef:ik heb er nog wel een stel voor je HC, ik draag ze niet meer, want ik rijd niet meer en ze zijn me mijlen te groot, want ik ben 25 kilo afgespekt intussen.....
Morrie schreef:Goh HC je bent wel ijdel zeg..... mij boeit het echt niets hoe ik eruit zie en wat ik aan heb, als het maar functioneel is
evita_ schreef:Mijn eigen kleding voor de paarden bestaat uit bij elkaar geraapte aanbiedingen en afdankers uit mn 'gewone' leven.
IcePrincess schreef:Mooie victoriaanse jurk met ademnoodcorset
Huertecilla schreef:Verder zie ik dus niet wat smaak ermee te maken heeft. Wát heeft vermeend 'natuurlijk' met kleding uit de zak van Max van doenIs dat weer een verkapt uniform om er bij te horen? Petrie-laarzen = normal-hokje en omgekeerd?
Cowgirl schreef:Citaat:Ik vroeg me af, wat jullie nou dragen naar je paard toe als natural
Als echte natural ga je net als je paard...in je blootje.
Cars schreef:Ben ik thuis mijn dieren(honden,varken,konijnen,poezen,pony's) aan het verzorgen loop ik er standaard bij met enorme fleece truien en spijkerbroek met dikke laarzen(en ga zo ook rustig boodschappen doen met het hooi nog in mijn haren) maar vind het ook heerlijk om me op te tutten in een strak pak met bij behorende naaldhakken