Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:hoeveel topics zijn hier inmiddels al wel niet over?
Morrie schreef:Als ik zelf enige vorm van prestatiedrang zou hebben op sportgebied, zou ik iets met mijn eigen lijf gaan doen (b.v. marathons lopen) of met een mechanisch hulpmiddel (een fiets oid) en niet een levend wezen gebruiken om mijn prestatiedrang te bevredigen.
Ik vind dit niet alleen gelden voor paarden maar voor iedere vorm van "sport" waarin dieren worden betrokken.
thinkaboutit schreef:jazeker lenneke, dat lees je toch.
t is gewoon triest dat keer op keer dit onderwerp moet worden aangesneden. hoeveel topics zijn hier inmiddels al wel niet over?
ook deze fotos zijn al in andere topics gebruikt. en wederom is hier maar een ding op te zeggen:
DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL
nou lenneke, vind je dit niet zinnig?
Nammie schreef:Ik denk dat de 'naturals'over het algemeen juist bezig zijn om de stress zo laag mogelijk te houden , met alles wat we doen. Daarom kunnen we meer met minder....denk ik dan he!
Arabesk schreef:Bitloos mag ook gewoon en boomloos ook, ijzerloos is lastiger omdat sommige veearsten die keuren zo verschrikkelijk bevooroordeeld zijn over ijzerloos dat ze je bijna bij voorbaat al afkeuren als je je paard ijzerloos aanbiedt.
Citaat:misschien moeten we onze eigen wedstrijden maar organiseren, aangezien KNHS bitloos niet toestaat bij dressuur
en voor endurance onze eigen categorie om te zien hoever je blootsvoets kan komen