Mac schreef:Maar als je natural bent .... dan zou je JUIST vlees moeten eten, want dat is -naast groenvoer uiteraard- het natuurlijke voedsel van de mens.
Helemaal gelijk!! Maar ik ben lekker toch vegetarier

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Maar als je natural bent .... dan zou je JUIST vlees moeten eten, want dat is -naast groenvoer uiteraard- het natuurlijke voedsel van de mens.
Mac schreef:Dan ben ik een echte natural dus.Maar als je natural bent .... dan zou je JUIST vlees moeten eten, want dat is -naast groenvoer uiteraard- het natuurlijke voedsel van de mens.
judithM schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen hier die vegetarisch zijn en dat echt zijn omdat ze het zielig vinden voor de dieren..(dit is niet aanvallend bedoeld maar gewoon nieuwschierig)
Dragen jullie wel lederen schoenen, tassen etc? Hebben jullie paarden wel lederen zadels/hoofdstellen?
Dit leer is natuurlijk ook van een dier geweest wat voor de consument gefokt en geslacht is.
Drinken jullie melk? Heel veel mensen weten niet dat een koe (ook die biologisch gehouden worden) gedwongen een kalf krijgen om melk te geven en waarbij het kalf direct na de geboorte weggehaald wordt.....ieder jaar weer......
Ook vis eten is niet bepaald een diervriendelijke manier om dierlijke eiwitten ect binnen te krijgen.
Het schijnt dat ook vissen een lijdensweg hebben voordat het op het bord van de consument tercht komt.
Ik ben toch benieuwd hoe jullie hierover denken en nogmaals dit is niet aanvallend bedoeld!!
Nog even over mezelf: ik eet wel vlees maar met mate en als het even kan ook biologisch.
theemuts schreef:Vlees is geen natuurlijk voedsel van de mens.....waar baseer je dat op?
Wendy schreef:Dan moet je nodig eens geinformeerd worden wat de visvangst met het ecosysteem doet. Ik zou zeggen, ga dan voor gekweekte vis...