Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tesss schreef:Ik heb zelf de crosslink van Marylot, echt een super ding!
Je kunt hem als crosslink gebruiken, als sidepull, als halster en gewoon hoofdstelEn het mooiste is dat je er geen onderhoud aan hebt
Cowgirl schreef:Heeft er iemand een mening over een bosal?.
Dat ding heb ik al een tijdje in mijn hoofd. Want ik vind het touwhalster wel erg scherp/snijden.
cardy schreef:Ik ben van plan om waarschijnlijk bitloos te gaan rijden zo af en toe. Bijv. tijdens buitenritten en als ik niet dressuurmatig rijd.
callippo schreef:Ben nu wel erg nieuwsgierig naar jouw topkwaliteit touwhalster uit TsjechieFOTOOOO!
(die van Parelli zijn ook 40 euro en 'handgeknoopt', maar jij hebt vast een veel mooiere)
cardy schreef:Vooral omdat ik het ook leuk vind ter afwisseling. Net zoals daar als staat voor buitenritten en als ik niet dressuurmatig rijd... Dus als ik niet train.. En wil tijdens buitenritten niet steeds in haar mond willen hangen
callippo schreef:Ben nu wel erg nieuwsgierig naar jouw topkwaliteit touwhalster uit TsjechieFOTOOOO!
(die van Parelli zijn ook 40 euro en 'handgeknoopt', maar jij hebt vast een veel mooiere)
Maris schreef:Hoi,
Ik vraag me af...... er zijn hier een aantal mensen heel tevreden met de nep voest van de ruitershop. Ik heb hem ook, maar ik vnd de release heel slecht. Hebben jullie dat niet ??
Groetjes,
Maris
Visconti schreef:mooi touwhalster! zit hij alleen niet een beetje strak?
faiz schreef:Visconti schreef:mooi touwhalster! zit hij alleen niet een beetje strak?
Valt toch wel mee? Hij staat ermee te eten dus zit er m.i. genoeg ruimte tussen
Visconti schreef:Ik ben van beide niet zo weg. Dr cook snappen veel paarden niet, en het touw van het monty halster is best scherp. Ik zou persoonlijk voor een andere optoming gaan