Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
corinagirl schreef:Hmm.. moet je Diana maar even vragen. (Durante)
klaasjuhhh schreef:Mij lukt het helaas niet om mee te doen.
Veel plezier allemaal! Verwacht(en) natuurlijk wel een (uitgebreid) -foto-verslag he?!
jeddah schreef:Peppysan, heb je ook een route beschrijving?? De vorige keer ging het niet zo goed met de routeplanner...
Jodemi schreef:Hey Peppy, kan ik ook komen kijken met mijn 2 kinders? Of heb je die er liever niet bij op zo'n dag?
jeddah schreef:En gezellig was het! Ik vond het erg leuk om mee te doen met Simply! Al vielen we duidelijk erg buiten de boot met onze "gewone" halster en looptouw en gingen wij ook onder het zadel het parcours doen.![]()
Ik ben trots op Sim, ze heeft zich super gedragen en heeft alles keurig gedaan vol vertrouwen! ! Op een gegeven moment had ze alles wel 2 keer gedaan en toen vond ik het wel welletjes en zijn we dus vroeg naar huis gegaan. Hoe dan ook, zeker voor herhaling vatbaar!
corinagirl schreef:Ook even een reactie van mij haha.
Ik vond het ook leuk. Heb ook veel geleerd. Af en toe was het wel ingewikkeld haha. Maar dit moet je ook gewoon vaker doen als je er echt wat mee wil.
Tja, het was jammer dat Durrie niet in 1x de trailer in ging, maar ja, we hebben haar erin gekregen. Het heeft ook wel eens langer geduurd hihi.
Op stal gingen we nog even mijn verzorgfries op de trailer doen (oefenen) en toen liep hij er in 1x keer op(nog aantal keer op en af gegaan, simpel zeg
) Wij allemaal verbaasd. Was de 1e keer in deze trailer en met trailerladen is hij ook niet de makkelijkste. Binnenkort nog maar even oefenen he, diana?