Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mail mij maar, dan zal ik je direct haar e-mail adres mailen. Ik vind het niet zo netjes om haar prive adres hier neer te zetten ...... Loolapelooza schreef:waar-de-loos. Toen ik mijn Barefoot wilde aanschaffen was ik verschillende e-mails en telefoontjes verder maar kreeg NOOIT gehoor. Heb de mijne uiteindelijk uit Nederland gehaald. Achteraf gehoord scheen die van Barefoot Belgie in Amerika te zijn ofzoiets, ondertussen is ze weer terug dus ik weet niet hoe ze nu handelen.
In ieder geval raakte ik lichtelijk gefrustreerd toen ik mijn zadel wilde bestellen, zet dan een berichtje op je website ofzo dat de mensen tenminste op de hoogte zijn waarom er niemand te bereiken is.
MysticTinker schreef:Ik vind het ook allemaal maar vreemd, ik zag een tijdje geleden een advertentie op marktplaats, met grote kortingen enzo, maar de website werkte helemaal niet.. En inderdaad ook van iemand anders gehoord dat ze niet reageren.
Maar misschien zijn ze nu inderdaad weer terug. Toch een beetje raar allemaal.
Vippie schreef:Klopt hier dezelfde ervaringen, eerst driftig emailcobtact over de zadels nav de advertentie op MP (scheelt toch weer at centen) maar toen ik vroeg naar de garantie ed gaven ze ineens niet meer thuis. Dus heb hem lekker bij Pmarena besteld, veel handiger
Duhelo schreef:doe het simpel, estel direct bij pmarena.
zij geeft erg goede en vlugge service, deze in belgie trekt op niet veel.
yankeestar schreef:Duhelo schreef:doe het simpel, bestel direct bij pmarena.
zij geeft erg goede en vlugge service, deze in belgie trekt op niet veel.
Ik hoop dat ik mag bewijzen dat mijn service 100% is en zo als te lezen is van personen die contact met me gehad hebben na september-oktober is het al bewezen.

maar met het garantiebewijs..