ervaring barefoot belgie??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vippie

Re: ervaring barefoot belgie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 11:27

Wat zijn we het weer eens hiihihi

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:51

Ik heb indertijd een vraag voor informatie gestuurd naar gladys (barefoot belgië)
Eerst kreeg ik geen gehoor, na verschillende mails stuurden ze me door naar Nederland.
Ik heb zelf ook een randoll's gekocht omdat ik de barefoot wat duur vond, ondanks dat ik geen zadel bij barefoot nl besteld had, vind ik de service om de toebehoren te kopen van barefoot zoals de hoge voorpommel, de korte fenders en beugels uitstekend!
Altijd binnen de paar dagen antwoord! super!

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 14:27

Natasja van Barefoot Belgie reageert echt snel hoor !!!. Bij mij altijd dezelfde dag nog (zelfs meer malen per dag). Als de website klaar is, zal het allemaal wel duidelijker zijn hoe je haar het beste kunt bereiken. Als er interesse is voor een Boomlooszadel met korting Knipoog mail mij maar, dan zal ik je direct haar e-mail adres mailen. Ik vind het niet zo netjes om haar prive adres hier neer te zetten ......

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 19:18

Ja Natasja is weer terug en heel fijn bereikbaar , dat is wel super !!! OK dan!

vledder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:19

Natasja heeft voor mij keurig iets opgelost (en heel snel) wat door Gladys niet netjes was afgehandeld.

Kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben over haar serviceverlening en klantvriendelijkheid.

Echt heel netjes!

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:36

Goedenavond allemaal, helaas helaas Barefoot Belgie heeft hier een nare naam gekregen, ik wil erg graag het een en ander uitleggen!

Ik stel me gelijk even voor, ik ben dus Natasja Stanton die onlangs Barefoot Belgie overgenomen heeft van Gladys die inderdaad in Emmeloord woonde (niet erg verstandig om 200 km van belgie te wonen en daar dealer te zijn)

Helaas door Fred en Gladys kreeg Barefoot een slecht naam, door zeker service en laksigheid.

Ik heb Barefoot een half jaar gehad voor ik naar USA vertrok en steek mijn handen in het vuur dat er GEEN een negative klant bij mij wegging.

Antwoorden: krijg je meestal binnen een aantal minuten !! ok, soms een paar uur, als dit laat in de avond geschreven is.
Service: super ! Bij mij mag je thuis komen om de zadels te halen, verzendskosten is gratis !
Problemen? Die zijn er om op te lossen!

Twijfels? Mail maar hoor! info@barefootsaddle.be (ik daag jullie uit, duurt een antwoord langer dan 8 uur heb jij gewonnen en mag je het hier neerzetten, is dit niet het geval, zou ik dit ook graag gepubliceerd willen)

Barefoot nu nog slecht omdat er eerder slechte service gegeven werd, omdat dit het zelfde bedrijf is??? ONZIN ! Degene die de service geeft is degene die het verkoopt... Ik wil NIET vergeleken worden met Gladys of met Fred. Ik ben Natasja en sta 200% achter Barefoot alsook mijn service naar de klant.

In USA verkoop ik inmiddels ook Barefootzadels (mijn man verblijft daar en regelt die kant)

Het klinkt misschien nu wel dat ik geen aardig persoon ben maar misschien begrijpen jullie wel dat ik hier van geschrokken ben en dit echt helemaal niet leuk vind, scheer me niet over een kam met mensen die uit de Barefootteam gestapt zijn.

De volgende paar reacties zijn uitleg op vragen of onduidelijke beweringen.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 05-12-06 16:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: telnr verwijderd

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:48

Loolapelooza schreef:
waar-de-loos. Toen ik mijn Barefoot wilde aanschaffen was ik verschillende e-mails en telefoontjes verder maar kreeg NOOIT gehoor. Heb de mijne uiteindelijk uit Nederland gehaald. Achteraf gehoord scheen die van Barefoot Belgie in Amerika te zijn ofzoiets, ondertussen is ze weer terug dus ik weet niet hoe ze nu handelen.
In ieder geval raakte ik lichtelijk gefrustreerd toen ik mijn zadel wilde bestellen, zet dan een berichtje op je website ofzo dat de mensen tenminste op de hoogte zijn waarom er niemand te bereiken is.

Mijn website is toendertijd naar Gladys gegaan, dus was niet nodig om dit te vermelden, Gladys had gelijk antwoord moeten geven, helaas kon ik hier niets aan doen

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:49

MysticTinker schreef:
Ik vind het ook allemaal maar vreemd, ik zag een tijdje geleden een advertentie op marktplaats, met grote kortingen enzo, maar de website werkte helemaal niet.. En inderdaad ook van iemand anders gehoord dat ze niet reageren.
Maar misschien zijn ze nu inderdaad weer terug. Toch een beetje raar allemaal.

Dit was dus een advertentie van Gladys toen ze ermee stopte. Nu ik Barefoot weer heb, gelden deze kortingen niet meer, prijzen zijn normaal, verzenden is gratis

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:51

Vippie schreef:
Klopt hier dezelfde ervaringen, eerst driftig emailcobtact over de zadels nav de advertentie op MP (scheelt toch weer at centen) maar toen ik vroeg naar de garantie ed gaven ze ineens niet meer thuis. Dus heb hem lekker bij Pmarena besteld, veel handiger Haha!

Klopt, dit is heel vervelend, ik heb inmiddels 3 van haar klanten geholpen aan een garantiebewijs.

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 20:52

Duhelo schreef:
doe het simpel, estel direct bij pmarena.
zij geeft erg goede en vlugge service, deze in belgie trekt op niet veel.

Ik hoop dat ik mag bewijzen dat mijn service 100% is en zo als te lezen is van personen die contact met me gehad hebben na september-oktober is het al bewezen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:32

yankeestar schreef:
Duhelo schreef:
doe het simpel, bestel direct bij pmarena.
zij geeft erg goede en vlugge service, deze in belgie trekt op niet veel.

Ik hoop dat ik mag bewijzen dat mijn service 100% is en zo als te lezen is van personen die contact met me gehad hebben na september-oktober is het al bewezen.

het eerste zadel hebben wij geloof ik besteld bij Fred (was toch een man)
dat hadden we binnen de 2 weken compleet en netjes verpakt aan huis.
het tweede zadel plus niewe inlages voor in men pad (hond had ze opgegeten) hebben we erg lang moeten wachten.
Bij wie dat was weet ik niet precies, maar ik weet wel dat door dit wachten paardlief haar rug bijna verkl**t was (ze moest enigszins in conditie blijven, en zonder de goede inlages kreeg ze drukkingen).

Dit is dus al een hele tijd geleden, vorig jaar omstreeks deze periode geloof ik.

Daarentegen heb ik tijd geleden halsterhoofdstel besteld bij pmarena (en ik denk de physiopad ook, maar dat ben ik niet meer zeker)
weekje na het betalen was het al gearriveerd.
Ik weet nu niet welke producten u aanbied (enkel de standaartproducten van barefoot?)
Maar wat ik een groot voordeel vind bij Pmarena is dat ze zelf ook producten ontwikkelt en aanbied voor te verkopen (denk aan de halsterhoofdstellen ed.)
wat is uw site trouwens?
edit: adres staat in uw onderschrift Clown

*ps: ik heb een mail gekregen van u, maar was dit naar mij bedoelt?
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 22-11-06 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 21:34

Ik merk iig dat je weer terug bent Natasja ,
krijg geen gefrustreerde Belgen-mailtjes meer en idd supersnel antwoord weer , fijn hoor !

Zal vast wel goedkomen OK dan!

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:15

Hi Bianca, bedankt voor je berichtje, je snapt dat ikzelf gefrustreerd ben met voorgaande berichten, ik ben erg geschrokken hoor, geruchten waren waar, je weet, ik sta 100% achter het product en klanten en ga dit helemaal goed maken! Duhelo, ik heb idd jou ook een mailtje gestuurd, ik wilde iedereen even mijn mening laten 'horen'. Ja hahha, de site staat onderaan. Ik verkoop enkel Barefoot, vandaar dat mijn website ook Barefoot heet. Ook verkoop ik de apartere kleuren en modellen, hiermee werk ik fijn samen met Bianca.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:38

Ja zoals ik zei , het gerommel in België Knipoog

Natasja kan dus ook de Caramello's met knop leveren straks , die heb ik een paar maanden geleden besteld en komen volgende maand aan als het goed is , een paar ervan gaan naar Natasja voor de verkoop in België.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 14:22

Het ziet er naar uit dat Natascha erg haar best doet. Top hoor, valt niet mee om de puinzooi van je voorganger op te moeten ruimen spreek ik uit ervaring.

keetieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-06 19:16

Hai hai,
Ik heb dit topic gestart omdat ik indd problemen heb gehad met een zadel dat ik bij gladys heb gekocht..nouja niet met het zadel (want dit is en blijft een superding Knipoog maar met het garantiebewijs..
Nadat ik heel wat mailtjes had gestuurd en niks te horen kreeg zette ik dit berichtje hier op het forum.
Uiteindelijk kreeg ik contact met Natasja...en was dit binnen een hele korte tijd opgelost!!
Mijn mening is helemaal veranderd en ik ben nu erg tevreden over barefoot belgie!!!
Dat wou ik even melden Haha!

fjoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 18:18

Hoi,

ik heb 2 weken geleden een barefoot zadel gekocht bij Natasja, en ik ben absoluut meer dan tevreden over de service (over het zadel ook trouwens). Het enige minpuntje was dat er blijkbaar een technisch probleempje was (is?) met de link vanop andere websites naar de website in Belgie. Maar via boomloosrijden.nl heb ik dan het email adres van Natasja gekregen, en vanaf dan is alles heel vlot gegaan. Snelle reactie op emails, goeie uitleg op alle vragen, en heel erg flexibel om de spullen bij haar thuis te mogen ophalen.
Bovendien heb ik nu tijdelijk nog een onderlegger mogen uitlenen, omdat diegene die bij het cheyenne zadel paste even niet in voorraad was.
Dus ik weet niet wat er in het verleden allemaal aan de hand is geweest met vorige vertegenwoordigers van Barefoot in Belgie, maar nu is het in elk geval meer dan in orde.

Jillyken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 19:07

Ik heb vorig jaar mijn BF besteld bij die Gladys. Eerst gemaild maar kreeg altijd maar heel korte en vage antwoorden terug dus voor de vragen heb ik me gewend tot BF in Nederland. Fenders en singel heb ik nog bij Fred besteld (wat netjes op tijd en deftig toekwam) en het zadel + pad heb ik dan bij Gladys besteld. Weet nu niet of het aan hem ligt of aan het leveringsbedrijf maar mijn broer kwam thuis van zijn werk en er stond gewoon een grote doos aan de voordeur. Mag ik blij zijn dat niemand het in zn hoofd heeft gehaald om die mee te nemen ofzo, daar stond wel voor bijna 500 euro aan de deur!!! daar was ik toen niet echt over gesproken. heb het dan ook gemeld maar nooit wat terug gehad...
Vorige maand ofzo heb ik dan Natasha gemaild voor een london testzadel, kreeg direct antwoord enz, maar ben er dan uiteindelijk vanaf gezien omdat ik nog steeds tevreden ben met mijn cheyenne, bang om verknocht te raken aan de london en geen centjes Bloos

xcomplientx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:19

[quote="Jillyken"]
Ik heb vorig jaar mijn BF besteld bij die Gladys. Eerst gemaild maar kreeg altijd maar heel korte en vage antwoorden terug dus voor de vragen heb ik me gewend tot BF in Nederland. Fenders en singel heb ik nog bij Fred besteld (wat netjes op tijd en deftig toekwam) en het zadel + pad heb ik dan bij Gladys besteld. Weet nu niet of het aan hem ligt of aan het leveringsbedrijf maar mijn broer kwam thuis van zijn werk en er stond gewoon een grote doos aan de voordeur.

Dit ligt aan het verzendingsbedrijf hoor, Wordt allemaal verstuurd via pakketpost.

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 19:30

Hai

Mijn ervaring was in 1e instantie niet goed toen ik het zadel van toen die tijd Gladys heb gekocht, het is nu dus *gelukkig* overgenomen door Natasja Stanton.

Ik ben 1 van de 3 klanten van Gladys die mij het zadel heeft verkocht zonder garantiebewijs, en op wat andere punten is ze ook niet correct geweest.

Natasja Stanton heeft dit alsnog prima voor mij afgehandeld en een garantiebewijs voor mij uit-geschreven.
Inderdaad ook heel snel gereageerd en de kwestie gewoon netjes afgehandeld ik zou haar zeker aanraden als je iets wilt kopen van barefoot.

Groetjes

mangotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 16:36

Ik kocht mijn barefoot van natashja stanton/
Eerst had ze het zadel naar een voornaam genoot gestuurd dus kreeg ik het uiteindelijk een week later maar mijn zending was wel verzekerd en omdat ze het dus eerst verkeerd had verstuurd kreeg ik zo'n vulling voor in de pad en een zadelovertrek gratis erbij.

groetjes

indraD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 10:07

Hoi
Nou ik heb gisteren met natasja van barefoot gebeld ze is heel erg vriendelijk
superdoede service het zadel zal komende week binnenkomen kan haast niet wachten maar ik weet wel dat ik het volgende weer in belgie bestel ze is klantvriendelijk en helpt je echt
bij barefoot nederland had ik eerder dit jaar dat ze het echt aansmeerden
ik heb toen een randolls gekocht maar nee die is veel te klein en slechte kwaliteit
had ik toen maar niet bespaard omdat het goedkoper was

kan niets slechts over haar zeggen ik zal zeker meer producten bij haar bestellen

ga zo door groetjes indra

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:38

Barefoot Nederland / zadels aansmeren...?

Wie was dat dan , en hoezo aansmeren ? Lachen

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 22:33

barefoot belgie : duim omhoog ! heb vorige week een halsterhoofdstel besteld, het was binnen de week binnen, netjes verpakt en alles dik in orde !

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 20:48

Hier ook een zeer tevreden klant van Natasja bij Barefoot Belgie.
Ik kocht er mijn barefoot caramello.
Ik kreeg meteen antwoord en uitlag op al mijn mails. En toen ik moest wachten op mijn caramello door een brand bij Barefoot kreeg ik van Natasja een korting op mijn zadel.
Prima sevice !!