AdB versus NH

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sanne83

Re: AdB versus NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 18:22

Arabesk schreef:

Behalve verkeerd rijden denk ik dat er meer aan de hand is en dat er met een boomloos of beterpassend boomzadel en NH ook een heleboel bereikt kan worden.

Het probleem is dat sommige mensen één stokpaardje hebben en alle problemen daaraan ophangen. Het is soms heel moeilijk voor mensen om daar doorheen te prikken. Adb kan alles oplossen met rechtrichten, een nb-er alles met bekappen, een osteopaat alles met kraken... Knipoog Ik vind het een grote puzzel, je moet maar net het juiste stukje op een bepaald moment inleggen. Bij een probleem kan het één stukje zijn, maar meestal eigenlijk een geheel van verschillende stukjes die missen.
Ik denk persoonlijk dat er met dit paard wel meer dingen mis zijn, dan alleen het niet-rechtgericht zijn.

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 15:49

Op basis van dit filmpje zeg ik niks rechtrichten of boomlooszadel maar enkeltje DA! Kom op zeg, een paard wat zo heftig reageert op het ophebben van een zadel is niet in orde. Er zit nog niet eens iemand op. Ik zou zowiezo niet op dit paard stappen voordat hij grondig medisch is onderzocht.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:27

De DA kan aan zo´n paard niets vinden. En als ze wel wat kunnen vinden wordt het vaak als oorzaak gezien. Toch is dat niet altijd zo.... maar goed dat is slechts mijn ervaring

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 16:48

En is er verder gekeken? Het feit dat een DA niets kan vinden zegt niet dat het paard goed is. Een andere DA die een heel andere insteek heeft of aan dingen denkt die zijn voorganger nu net niet heeft gezien of waar hij net niet aan heeft gedacht kan wel degelijk de vinger op de zere plek leggen.

Filmpje overigens niet gezien, lukt niet op het werk. Ga het vanavond thuis proberen.

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:05

Het filmpje is een stukje van wat er ook op de CD van AdB staat. Ik geloof als een van de eerste voorbeelden...