ik ga ook, maar de auto zit al vol. Hebben al een gezellig clubje bij elkaar. Lijkt mij wel heel leuk. Heb nog niet zoveel verstand van parelli, maar dat kan altijd nog komen.
Waar heeft ze dat dan opeens aan te danken? Het lijkt mij toch wat overdreven, hoor. Ik ben het weliswaar maar heel beperkt met haar eens, maar dat maakt me verder niet uit, ze leverde toch ook aardig stof tot nadenken en discussie.
ik kom ook! Het is wat laat, maar ik heb nog 2 plaatsjes over in mijn auto, dus als er iemand mee wil rijden? Ik kom vanaf Medemblik over de A7, A8 en zo via A10 langs Amsterdam. Je kunt me een pb sturen
ik heb zelfs nog een foto van Roos gemaakt, maar die staan nu van de geheugenkaart naar de pc te laden...... helaas is ie bewogen..... dus al gedelete....
Het was erg leuk, Wally was vooral erg grappig...... alleen wat slecht te verstaan.
Zo wij zijn vanmiddag even geweest. We konden het in eerste instantie niet vinden. We hebben Eddy Modde en zijn collega uit Zwitserland gezien, wat een geweldige man is dat! Het was echt super leuk, zelfs mijn ouders vonden het leuk en hadden het naar hun zin!
Ik heb nog rond gekeken of ik bokkers zag. Ik dacht wel iemand te herkken maar weet begod niet wie
ik ben ook net terug. Heb volgens mij wel arabesk gezien (stond achter op haar shirtje en degene die op pagina 1 met foto staat. Voor de rest niemand kunnen ontdekken. Ik vond het wel heel gaaf. Denk dat ik toch maar echt eens aan de parelli moet. Vond de man uit zwitserland erg duidelijk uitleg geven.
Mooie foto's morrie! Eddy heeft toch wel een mooi paard zeg. En die fjord met die lange manen mag er ook wel zijn. Ziet er gezellig uit, hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.
haha, ik dacht al gelijk bij het zien van de eerste foto's dat je vlak bij mij moet hebben gestaan en ja hoor, zo rond foto 20 zie je drie meiden op een zwart klapstoeltje... laat ik nu een van de drie zijn...