Avondeten is 9 vd 10 keer aardappels, groente, vlees; Die andere keer is dan wel iets met (zilvervlies)rijst. Mijn moeder sport fanatiek en is erg met voeding bezig, waardoor wij ook altijd wel gezond eten.
Op zich beweeg ik iedere dag, met dit weer lig ik zo de hele dag in het zwembad en ik ben niet iemand die ligt te bakken in de zon, maar ook echt continu zwemt.
Helaas is het open zwembad niet het hele jaar even gezellig met het weer, maar fietsen doe
ik dagelijks. Ik fiets naar mijn paard, meestal 2x per dag met heen en terug weg zit ik dan aan
de 16 km, goed he.

En verder; Ik snoep wel heel veel. Als er chocola in huis ligt, kan ik me ook echt niet inhouden. Een goedgevulde snoeppot levert hetzelfde op. Patat enzo eet ik echt zelden, cola drink ik wel veel moet ik toegeven, maar chips valt ook wel weer mee, 1x in de week wat op de zaterdagavond, That's it.
En ik ben goed op gewicht, heb zelfs ondergewicht (1.76 & 53 kg, ondergewicht volgende de BMI ..) , maar ik kom nergens van aan, hoeveel ik ook naar binnen werk. En ik vind het wel goed zo.
Dus tja, de meeste dingen zijn onbewust, maar ik ben toch steeds meer béwust bezig.
En ik heb ook vaak last van exzeem en uitslag, maar dat komt bij mij door zeep/deodorants en creme met parfum enzo, daar kan mijn huid heel slecht tegen.