Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liedje schreef:Mischien een domme vraag, maar wat is NVVR![]()
Ik ben ook een beginner
![]()
Liedje schreef:Mischien een domme vraag, maar wat is NVVR![]()
Ik ben ook een beginner
![]()
Myukii schreef:Wauw, dankje ikkeWijze woorden, krijg er echt onwijze zin in!
Het enige probleem is dat ik niemand heb om mee te gaan oid. Mijn moeder heeft er geen zin in, en van mijn stal is naar mijn weten ook niemand geinteresseert.
Nu kom je daar toch wel mensen tegen waar je even mee kan gaan praten, maar zo'n 'makkelijk-naar-mensen-lopen-om-even-te-praten'-er ben ik niet.
Het lijkt me onwijs leuk, alleen het alleen-zijn staat me niet zo aan.
Myukii schreef:Ja, dat is waar Liedje, maar zoals ik al zei, stap ik niet zo makkelijk op andere mensen af, als anderen misschien doen![]()
Natuurlijk zal ik heus wel mensen vinden waar ik bij kan gaan staan, of even mee kan praten ofzo, maar toch, ik ben bij zulk soort dingen altijd bang dat dat niet zo zal zijn
Myukii schreef:Ik wil ook wel graag komen, lijkt me érg leuk!
Maar.. is het wel leuk voor net beginnende (nog niet ééns beginnende zelfs) NH-ers? En, wat valt er te doen?
De workshops, zijn die allemaal al vol, en kun je daaraan meedoen zonder paard?
Is er misschien een site waarop ik het even kan bekijken oid?![]()
Wil namelijk erg graag gaan NH-en, en alles wat er bij komt kijken, maar heb weinig tot geen idee waar, hoe en wat ik moet beginnen. Zo'n dag lijkt me onwijs leuk
Myukii schreef:Ja, dat is waar Liedje, maar zoals ik al zei, stap ik niet zo makkelijk op andere mensen af, als anderen misschien doen![]()
Natuurlijk zal ik heus wel mensen vinden waar ik bij kan gaan staan, of even mee kan praten ofzo, maar toch, ik ben bij zulk soort dingen altijd bang dat dat niet zo zal zijn