Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Inm mijn ogen begint Natural tussen je oren, en niet perse met het feit dat je paard bit, boom en/of ijzerloos door het leven gaat...
Citaat:Toch vreemd dat Pat Parelli iedere sessie afsluit met "keep it natural..."
Morrie schreef:Citaat:Toch vreemd dat Pat Parelli iedere sessie afsluit met "keep it natural..."
daarmee zal hij misschien de wijze van omgang bedoelen, niet de manier waarop je je paard houdt
Cassidy schreef:
Wendy schreef:Nee, Pat Parelli wil juist van het 'natural' gedeelte af. Hij heeft zijn paarden ook op ijzers, gebruikt ook boomzadels en nog meer van dat soort dingen. Hij wil juist niet met naturals geassocieerd worden![]()
Citaat:Sommige Naturals willen dus duidelijk anders gezien worden dan een Natural Horsemanshipper...
zorro schreef:Dat is vooral zo'n verschil, met een boomzadel probeerde Zorro me altijd de macht uit handen te nemen, het was steeds een strijd. Nu gaat alles veel gemoedelijker.
zorro schreef:Als ik idd met een goed passend boomzadel zou gaan rijden, zou het ook goed gaan.