toen we met Parelli begonnen en konden al een hoop waardoor ze het snel oppikten ([***] trouwens, met [***] heb ik niet geparellied), maar nog steeds vond ik het wel erg interessant en heb er toch ook wel aardig wat van geleerd. Niet alleen nieuwe ideeen voor grondwerk, maar ook hoe dat Parelli-systeem nou toch in elkaar zat, want dat is van buitenaf toch moeilijk te doorgronden. Dus we hebben er zeker wat aan gehad en ik heb er ook bewust voor gekozen om op dat moment met [***] te gaan Parellien, netals toen we het L2 grondwerk beheersten (alleen pinch the neck hebben we niet geprobeerd, aangezien ik toch wel een schijterd ben met net zo'n grote naaldenfobie als [***]...) om er weer mee te stoppen omdat wat ik in L3 aan grondwerk zag me voor ons geen toegevoegde waarde leek te hebben en ik eigenlijk toch een ander doel had in de paardentraining.@Cassisdy: Het is inderdaad voor de meesten leuker om ervaringen met anderen uit te kunnen wisselen dan alleen thuis te oefenen, en dan zijn de playdays of het nhforum een goede manier om ook met anderen in contact te komen die hetzelfde doen. Maar in jouw opsomming van de drie verschillende types pakketverkopers (1 thuistrainers die de aardigheid verliezen, 2 mensen die een nieuwe versie kopen en daarom de oude verkopen, en 3 mensen die het allemaal al weten) mis ik de mensen die het Parellien niet bij henzelf of hun paard vinden passen, erachter komen dat ze een ander doel hebben of een voor hen betere/leukere methode vinden?
Citaat:En dan is er idd de categorie, die denkt het allemaal te weten, en iig een gedeelte van de aanschaf van de toch best wel dure pakketten terug te kunnen halen door het te verkopen.
Dit vind ik dan bijvoorbeeld weer een intrigerende forumulering.

Topics kan ik gewoon openen en ook zien wie allemaal gereageerd heeft, maar de teksten zelf zijn blanco, onzichtbaar en niet bestaand. Alleen als ik op de Quote-knop klik, zie ik de tekst weer. Maar dat is errug frustrerend als je dat bij elk berichtje moet doen. Eerst dus maar weer Explorer installeren...