Zoveel merken boomloos, hoe te kiezen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Riëtte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 22:31

Ik hoor net dat mijn bod op een torsion is aangenomen (op voorbehoud dat hij past natuurlijk). Ben erg benieuwd!

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 23:18

flicka schreef:
Wat is het voordeel van de BF London t.a.v. de Cheyenne voor buitenritten? Ik weet niet waar je nu op rijdt CarS?

Geen idee
Vorig jaar de Cheyenne willen testen maar paard besloot dit zadel niet te willen en had maar een doel...zadel eraf...en ik ging eerst

Naderhand blijkt dat hij dus helemaal flipt van iets aan de benen(bv de lange singelstoten en de fenders al raakt dat hem maar iets..vette paniek).
Ook met dit zadel is het even oppassen dat de stoten niet tegen zijn been aankomen met aansingelen maar verder geen probleem(dus snel goed in de lusjes steken)

Ik vind de "London" erg mooi om te zien(vooral in het "echie") en heb daardoor de beslissing genomen om het nog eens boomloos te proberen ...en jawel...paard is er klaar voor.
Ben dan ook zo blij want het absoluut geen makkelijke(er hoeft maar een ritsel/rammeltje/piepje) te zitten in een zadel en Quint staat op scherp.
Maar na 5 minuten is hij erg relaxed en rijden we nu uren door de bossen.

Loolapelooza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:16

willeke_nijs schreef:
vind de service van barefoot belgië ook niet zo goed... Die van Nederland wel... 'k wou een voorpommel bestellen voor in m'n randoll's... Ik stuur een mail om te bestellen, en 'k krijg geen bevestiging van m'n bestelling zoals op de site wordt gezegd dat je die krijgt.... Dus afgewacht, misschien duurt het een paar dagen... Ook geen rekeningnr waar 'k op moet storten, dus kon niet betalen... Dan maar gemaild naar barefoot Nederland en die hebben dan een mail gestuurd naar barefoot België, vervolgens duurde het weer 14 dagen voor ik een mail terugkreeg van barefoot belgië... Ondertussen was 'k al een maand over en weer aan het mailen om dan pas vorige week m'n pakketje te krijgen... Nee ben over die service ook niet te spreken... Als ik iets bij barefoot wil bestellen zal het via Nederland gaan. Dan moet 'k maar werken met buitenlandse overschrijvingen en kost het me maar wat meer (zo'n overschrijving kost een paar euro)....

Dat vond ik ook, maar ik heb het geluk om vlak aan de grens te wonen en ik ben hem gaan halen in Klundert (dat was half uurtje rijden)
Barfoot Belgie is compleet waardeloos, ze antwoorden niet op e-mails en ze nemen hun telefoon niet op. Ik had diverse keren een berichtje ingesproken met mijn telefoonnummer erbij maar terugbellen? Ho maar... Soms drukte ze zelfs gewoon af terwijl je 5 minuten ervoor telkens de bezettoon te horen kreeg, ze waren er dus wel maar antwoorden gewoon niet.
Als Barefoot slim is doen ze daar wat aan, ik wil best Belgiesche verdeler worden van die zadels hier. Graag zelfs.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 15:20

Dat moet je misschien even een pmarena laten weten

naiade

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 14:01

CarS schreef:
Ik heb gister voor het eerst de dressuurversie van Barefoot(London) getest..
Nou dat is een aanrader hoor om te testen!!!!!!!!
Ben helemaal enthousiast(en ik ben een ontzettende muts met zadels).
Na een paar minuten was ik al om..
Geen van de nadelen(schuiven,wiebelig,slecht lichtrijden enz.) het was opstappen even een "iehhhhhh anders" gevoel en toen 2 uur lang genieten tijdens de rit.
Zit echt zoooo lekker en Quint liep lekker ruim ermee.
Ik ga heel de week testen en dan als een speer een zadel bestellen want die MOET ik hebben.
Twijfel nog wat over welke pad ik erbij neem maar daar ga ik nog even het i-net voor doorlezen....

Deze heb ik ook gezien en wil ik ook graag testten.
Moet ik alleen ff heel goed gaan sparen!

jjs

Re: Zoveel merken boomloos, hoe te kiezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:16

Rijden er al mensen met de Freeform?
Of heeft iemand deze getest?

Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk...