Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Toch snap ik niet dat je zoveel kritiek verwachtte.![]()
De 'NH' manier heeft vooral te maken met omgang, en niet met wat je gebruikt, ik snap wel dat die indruk soms wordt gewekt.NH kan ook met bit, boomzadel, ijzertjes en dekens, touwhalster is in principe ook geen must. Voor grondwerk vind ik touwhalsters wel handig, maar ik rij er zelf niet mee.
cissy schreef:het oude level 1 pakket is nu in de aanbieding bij parelli.nl omdat er een nieuw gelikter pakket is gekomen, dit even ter infomaakt het 1e pakket er qua info niet minder om hoor... alleen minder duur...
cissy schreef:het oude level 1 pakket is nu in de aanbieding bij parelli.nl omdat er een nieuw gelikter pakket is gekomen, dit even ter infomaakt het 1e pakket er qua info niet minder om hoor... alleen minder duur...
Urielle schreef:Ik heb via een heeeele lieve Bokker al een site aangeraden gekregen: www.equiplay.nl voor de spulletjes. Daar is het nog een beetje te behappen![]()