Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nu de kennis nog hebben...ik volg dit topic dus ook nogsteeds
Citaat:Toch snap ik niet dat je zoveel kritiek verwachtte.![]()
De 'NH' manier heeft vooral te maken met omgang, en niet met wat je gebruikt, ik snap wel dat die indruk soms wordt gewekt.NH kan ook met bit, boomzadel, ijzertjes en dekens, touwhalster is in principe ook geen must. Voor grondwerk vind ik touwhalsters wel handig, maar ik rij er zelf niet mee.

Dat zijn waarschijnlijk de mensen die nu niet reageren omdat ze me al totaal verknipt vinden
.
.
Op een of andere manier krijg ik altijd van die fanatieke Naturals op mijn dak die van mij op zijn best een boscrosser willen maken (eigenlijk nog het liefst dat ik er echt niet meer opstap
) en daar is niks mis mee maar het past niet bij mij. Ik zoek toch een middenweg dan en het is goed te horen dat andere mensen die reeds met succes gevonden hebben.

Nu alleen dat Partnership pakket nog, want teeeering da's duur via internet! Tips blijven welkom hoor!
maakt het 1e pakket er qua info niet minder om hoor... alleen minder duur...
. Alles goed met jou en Sanne
?
eindelijk weer eens een enigste eigenste paard waar ik gewoon bijvoorbeeld mee kan parellieen
een paard waar ik de tijd voor kan nemen
is weer heel wat anders dan altijd onder een bepaalde druk rijden
. Fijn dat jij en Toronto zo goed bij elkaar passen!
heb zooooo veel vragen
hij heeft het prima naar zijn zin zo in zijn leventje nu
en laat parelli nou daar een hele goede aanvulling op zijn. ...... Is het niet voor mij zelfvertrouwen dan is het wel voor zijn vertrouwen in mij
cissy schreef:het oude level 1 pakket is nu in de aanbieding bij parelli.nl omdat er een nieuw gelikter pakket is gekomen, dit even ter infomaakt het 1e pakket er qua info niet minder om hoor... alleen minder duur...
cissy schreef:het oude level 1 pakket is nu in de aanbieding bij parelli.nl omdat er een nieuw gelikter pakket is gekomen, dit even ter infomaakt het 1e pakket er qua info niet minder om hoor... alleen minder duur...
Urielle schreef:Ik heb via een heeeele lieve Bokker al een site aangeraden gekregen: www.equiplay.nl voor de spulletjes. Daar is het nog een beetje te behappen![]()

De spulletjes van Equiplay trouwens ook! Het is idd een boel geld om alles aan te schaffen, maar dan heb je ook wel wat.