Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geluksvogel schreef:ook heb ik gehoord over dit hoofdstel dat hij behoorlijk knetl bij de neus, das toch wel een nadeel
geluksvogel schreef:ook heb ik gehoord over dit hoofdstel dat hij behoorlijk knetl bij de neus, das toch wel een nadeel
CarS schreef:Maar ja zoveel mensen zoveel wensen...
Maar omdat het een je beter bevalt hoeft het ander nog niet slecht te zijn
geluksvogel schreef:@jovarna ik bedoel het hoofdstel van de ruitershop. mijn vriendin heeft die en bij haar knelt hij behoorlijk. ligt niet haar haar want haar vrienden hebben hem ook en daar knelt hij ook.
berthe schreef:
randalinpony schreef:Het strassertrim hoofdstel, werkt dat niet ook achter de oren in? Verder lijkt het me wel een stabiel hoofdstel. Ben voor mijn paard op zoek naar zoiets, want de dressuurneusriem schuurt, als ze gaat zweten wordt haar huid nat en weker. Ze heeft daardoor een schaafwondje op haar neus gehad. Bok, bok, bok.
Een touwtje op de neus vind ik voor haar veel te scherp. Het moet echt mild werken.
Anouar15 schreef:Ik heb dinsdag een heel mooi endurance hoofdstel gekocht die ook bitloos kan.
Buiten rij ik zonder bit. Eerst reed ik met een stalhalster, maar ik vind die endurance hofdstellen zo mooi dat ik er dan toch ook maar een gekocht heb
http://img522.imageshack.us/img522/5396/p22202948qc.jpg
zorro schreef:mooi hoofdstel! weet iemand of er veel verschil in werking zit met het hoofdstel van anouar, en die op de foto van mij?