Doet ze het nog Anya?
Maar dat is ook wat ik bedoel te zeggen. De HIT actief stal heeft zich en paar doelen gesteld; dat paarden altijd buiten kunnen, veel bewegen, veel eten verdeeld in kleine porties over de dag, sociaal leven hebben, beschut zijn tegen kou en wind etc. Het totale systeem vervult al deze eisen en combineert dit met een bepaald gebruikersgemak dat ook heel handig te gebruiken is op grote bedrijven. Dit wil niet zeggen dat mensen niet hun eigen budgetversie kunnen realiseren, dat is uiteraard uitsekend mogelijk en wordt ook van harte toegejuigd. De onderdelen kunnen ook los worden aangekocht om aan specifieke behoeften van iemand te voldoen.
Ik volg nu een Master Dierwetenschappen en momenteel heb ikeen vak waarin functies van lichaamssystemen wordt besproken en die proffesoren haalde laatst nog aan hoe het verteringsstelsel van het paard veel kleine porties eten en veel bewegen voorschrijft; een totale paardenleek verteld dan aan je dat je een paard eigenlijk nooit binnen moet zetten. Hetzelfde geldt voor de duitse dierenarts die lezingen gaf op Horse event, die was geschokt toen hij de Deurne stallen zag (slecht geventileerd) en vertelde in zijn lezingen ook over het belang van veel beweging en frisse buitenlucht en bijna continu eten. Hij kwam zelfs langs bij de stand om te vertellen dat als we zo doorgingen met promoten van het buitenleven voor je paard dat ie niks meer zou verdienen 
En die basisbehoeften die ik eerder noemde is uiteindelijk wat we allemaal willen voor ons paard denk ik, ongeacht de vorm van het stalsysteem waar je paard zich in bevindt of de naam die eraan hangt.
Laatst bijgewerkt door memory op 16-11-05 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt