Sorry, AM/Anya. Ik heb over dat pb stukje heen gelezen, anders had ik ze niet in dit topic geplaatst.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:hoewel ik niet veel meer op bokt heb gezeten de laastse tijd vind ik het wel fijn zo'n eigen hoekje op bokt
Huertecilla schreef:Arabesk schreef:hoewel ik niet veel meer op bokt heb gezeten de laastse tijd vind ik het wel fijn zo'n eigen hoekje op bokt
Maak 'hokje' van 'hoekje' en je weet waarom ik het een sóf-idee vind; de Bokt-hoofdstroom krijgt er nu zelfs zijdelings weinig meer van mee.
Als zelfbevredingsclubje prima, maar in een breder plaatje
T@nj@ schreef:Het zou absoluut niet een besloten groep moeten worden zoals ze bijvoorbeeld bij BVT willen, dat zou het hele Naturals absoluut niet ten goede komen, ik lees graag ook de mening van bijvoorbeeld een niet Natural, dat brengt vaak ook een hoop licht op een bepaald geval.
Anya schreef:Dat klopt!
Maar je zegt het zelf al: er wordt van beide kanten stelling genomen. Zwaar stelling. Want er is een groep die roept dat pakweg natural balance de enige goede methode is, en je dus bijna misdadig bezig bent als je je paard niet zo bekapt. Andersom is er ook een groep die helemaal niets van pakweg weer natural balance moet hebben en dat weer haast misdadig noemt.
Dit gebeurt altijd als mensen zich wederzijds in schutterputjes ingraven. Dan discussieer je niet meer, dan schreeuw je elkaar meningen toe
T@nj@ schreef:... juist de mensen die nog niet echt natural zijn maar wel interesse hebben, kunnen alles nu mooi overzichtelijk lezen, dat vind ik erg prettig.
Jossie schreef:Waarom ben je hier dan?
wendytjeG schreef:Vind ik ook, het moet juist toegankelijk blijven voor iedereen, maar soms is een vraag naar informatie niet een vraag om discussie. Zoals je bij de hoeventopics vaak ziet gebeuren is eigenlijk zonde, ....
Anya schreef:HC niemand houdt je tegen
Huertecilla schreef:Ik vind het triest dat o.a. deze subgroep een stroming kent die dit niet wil, zich zelfs wil áfsluiten.