bitloos rijden: onverzekerd???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 15:02

omdat verzekeringen liever niet uitkeren..... ze verzinnen altijd wel iets zodat ze niet hoeven te dokken, je moet je hondje aan de lijn houden, je ramen dicht houden zodat je kat niet naar buiten kan, je bril op je neus houden zodat er niets mee kan gebeuren enz. enz. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze de loodgietersrekening gaan betalen als m'n paard met z'n dikke kont op het automatische waterbakje is gaan zitten, om maar even iets te noemen, ik ga het niet eens proberen, als het al zou gebeuren

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 22:44

smurf schreef:
omdat verzekeringen liever niet uitkeren..... ze verzinnen altijd wel iets zodat ze niet hoeven te dokken, je moet je hondje aan de lijn houden, je ramen dicht houden zodat je kat niet naar buiten kan, je bril op je neus houden zodat er niets mee kan gebeuren enz. enz. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ze de loodgietersrekening gaan betalen als m'n paard met z'n dikke kont op het automatische waterbakje is gaan zitten, om maar even iets te noemen, ik ga het niet eens proberen, als het al zou gebeuren

Óf je hebt een verkeerde verzekeraar óf een verkeerde tussenpersoon óf wat anders.
Zo lang er geen vewijtbaar (strafbaar) gedrag is, krijg je normaal de schade na hóóguit wat tegenstribbelen vergoed. Een verzekring is er juist voor de financiële gevolgen van een onvoorziene gebeurtenis. Daar bij is het bewust losláten binnen een aanlijnzône iets anders dan het ontsnappen van jouw hond waar dan ook met wat voor schade ook als gevolg. Nogmaals ; ik heb er RUIME ervaring mee.
'Zelfs' als jouw hond de kat naar de eeuwige jachtvelden help of jouw kat het hondje van de buren is dat normaal gesproken verzekerd. Ook dit heb ik ervaren.
Kijk, als je opzettelijk een jachtvogel loslaat in een woonwijk en er dán een kat sneuvelt ben je in principe NIET verzekerd maar strafbaar.

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 23:01

ik ben bij een hele grote bekende maatschappij verzekerd en een tussenpersoon heb ik niet

Huertecilla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:38

smurf schreef:
ik ben bij een hele grote bekende maatschappij verzekerd en een tussenpersoon heb ik niet

Dan hebben wij gewoon een tegengestelde perceptie