jouw visie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Re: jouw visie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:41

Datzelfde had ik toen ik even een stukje ging wandelen met Walter... de stalhouder vond het een goed idee, en ging gezellig mee met zijn fries

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:45

buzz schreef:
@smurf; ik begrijp je principes maar ik vind het jammer dat je juist daarom grenzen stelt met het helpen met die Merens. Alle kleine beetjes helpen en hulp van een ervaren iemand lijkt me positief voor het welzijn van de Merens. En dat is toch wat we willen?

die ijzers zullen er nooit onderuit gaan bij dit paard.... en ik vind al dat ik ze genoeg help door mijn dvd's beschikbaar te stellen eigenlijk.... ik heb een fulltimebaan, een huishouding èn een paard, dus tijd heb ik eigenlijk niet.....

buzz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-05 16:01

Tja als je geen tijd hebt dan is dat een heel ander verhaal natuurlijk.

Maar ik blijf erbij dat alle kleine beetjes helpen. Stel nou toch dat een manege/pensionstal eigenaar besluit om de paarden elke dag een uurtje buiten te doen in plaats van elke dag 24 uur op stal muv de keren dat er met de paarden gewerkt wordt. Dan is dat in de ogen van 'naturals' bar weinig maar voor de paarden in questie wel een verbetering, al is het maar een hele kleine.
Ik denk dat we juist blij moeten zijn met deze kleine verbeteringen ipv af te keuren. Ook al is een uurtje weidegang wat mij betreft veeeel te weinig ik zou altijd positief reageren op dit soort nieuws en hopen op nog een klein stapje de juiste richting in.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 18:17

als mijn pensionhouder zoiets gaat bedenken, ben ik direct weg..... ik zou er niet eens over piekeren om op zo'n stal te gaan staan......