Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kinke schreef:Ik had een Barefoot maar had moeite met mn houding (luie stoel gevoel
Heb nu een boomloos dressuurzadel van Heather Moffett (met ruggegraatvrijheid) en die is helemaal top!
callippo schreef:Kinke schreef:'k weet het Pellie
ben ook heeel blij dat ik zo'n zadel heb en in principe hoef ik dus nooit meer een ander zadel.
Ohhhh, heb jij zo'n boomloze van Heather?
Ik ben al jaren weg van haar zadel, hoewel ik er maar 1x op heb gereden (4 jaar terug tijdens een cursus van HM) en op de horse event 2 minuutjes.
Ik ben alleen op zoek naar iemand bij wie ik het zadel een keer tijdens het rijden mag uitproberen, en dan het liefst op mn eigen paardje.
Zijn er meer mensen in Nederland met zo'n zadel?
Kinke schreef:Stuur Heather even een mailtje via haar site. Ik weet niet wie de zadels nu in Nederland verkoopt.
Linnie815 schreef:Het zijn echt fijne zadels, dus daarom heb ik ondanks de prijs toch besloten zo'n zadel aan te schaffen.
Pellie schreef:ik mis wel de flexion in het assortiment, zou die eruit zijn gehaald? die andere 2 modellen zien er wel een stuk professioneler uit, in de zin van gemaakt dan. het eerste model, de flexion, ziet er heel anders uit hè?
dekoezegtboe schreef:ik ben nu aan het twijfelen tussen een torsion (light) of een startrack... ik ga eerst maar eens proefrijden op beide zadels
Kinke schreef:Pellie schreef:ik mis wel de flexion in het assortiment, zou die eruit zijn gehaald? die andere 2 modellen zien er wel een stuk professioneler uit, in de zin van gemaakt dan. het eerste model, de flexion, ziet er heel anders uit hè?
Flexion wordt inderdaad niet meer gemaakt. Ben het met je eens dat de nieuwe zadels er traditioneler uitzien. Op de foto komt de kwaliteit van de SBS flexion trouwens niet tot z'n recht. Alleen al het leer bijvoorbeeld, van superkwaliteitVerder weet ik niet of er een verschil is in de beugelophanging. Bij de flexion zit deze ook meer naar achteren.
Pellie schreef:ik ga hem donderdag halen
T@nj@ schreef:De Flexion? Gekocht of om te proberen?
Heerlijk weekje voor je danWant Dinsdag krijg je ook al een nieuw hoofdstel binnen
![]()
![]()