Moonfish ik ga dat ook maar eens proberen. Mijne geeft altijd kusjes en gaapt altijd. En vind het blok ook super leuk.
Solica
Geplaatst: 16-05-16 19:57
Veel afwisselen en niet te lang achter een een trucje proberen als het niet lukt. Als het ook maar een beetje lukt uitbundig belonen. Heeft bij mijn Shetje heel wat geholpen
leoniebx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-16 20:05
Pancakes schreef:
Veel afwisselen en niet te lang achter een een trucje proberen als het niet lukt. Als het ook maar een beetje lukt uitbundig belonen. Heeft bij mijn Shetje heel wat geholpen
Tussentijds een paar rondjes stappen is ook handig, dit helpt het paard het te verwerken en er goed over na te denken.
leoniebx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-16 20:11
Saab99 schreef:
Tussentijds een paar rondjes stappen is ook handig, dit helpt het paard het te verwerken en er goed over na te denken.
Thanks! Ben echt benieuwd hoe het morgen gaat uitpakken haha
JoycexEnya
Geplaatst: 16-05-16 20:57
leoniebx schreef:
Saab99 schreef:
Laat je het weten hoe het ging
leoniebx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-16 21:17
leoniebx schreef:
Saab99 schreef:
Laat je het weten hoe het ging[/quote]
Ja doe ik!!
leoniebx
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-16 20:12
Het ging vandaag echt super, was een stuk postiver en zo ook gebleven, we hebben halthouden, volgen & achterwaarts gedaan. Ben niet verder gegaan omdat ik altijd hoor dat je op een goed moment moeten stoppen en dat vond ik toen Nogmaals super bedankt voor alle tips! Ook het enorm uitbundig belonen hielp!