Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kensha schreef:Zeker te weten is mijn een Left Brain Extrovert.
Vooral vroeger met het springen, je moet niet enthousiast worden want dan wordt paard lief ook te enthousiast.
Jij zelf moet relax zijn anders neemt paard lief je over, laat staan je haar energy wat terug moet houden om gezamenlijk te komen.
Firefly4 schreef:nouja, die van mij gaat gelukkig niet op grote afstand staan snorkenwant ze is niet heel bang aangelegd, maar de overige dingen die erin staat, loperig, kijkerig, dat is ze zeker wel.
M_i_R schreef:Hahaha, wel een grappige vraag om over na te denken: waar zou je zelf in thuis passen... Geen idee, sowieso extrovert maar verder denk ik dat wij mensen iets minder geregeerd worden door onze instincten om er een stickertje op te kunnen plakken. Hoe uitbundiger ik ben, hoe minder paardlief weet wat ze er mee aan moet. Dus ik zorg dat ik in haar aanwezigheid altijd zo rustig en voorspelbaar mogelijk ben qua gedrag. En das soms nog best een uitdaging![]()
Freya6 schreef:Ik vind persoonlijk RBE het moeilijkst om mee om te gaan, omdat ik zelf ook een RBE ben gaat de energie dan helemaal over de top. Mensen die dit herkennen?
Sjira schreef:hahaha ik moet echt lachen van dit topic. Ik herken zooooooveeeeel!!
Wie is nog meer jaloers op ruiters die al zittend in het zadel hun jas even uit kunnen trekken? Mijn paard sprint al weg als ik de rits opendoe. Daar moet ze nog aan wennen zeggen ze dan. Ja uhuh, dan doet ze het drie keer niet om zich de vierde keer weer wezenloos te schrikken. Nee, ik stap even af, doe m'n jas uit, pak weer het opstapje en stap rustig weer op hihi..