Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gini schreef:Cassidy, waarom slaat die vergelijking kant noch wal? Zou je dat even voor me willen verduidelijken. Beide zijn vakmensen die je op regelmatige basis nodig hebt. Wanneer de tijd tussen twee consultaties te lang is voor het individuele geval (paard, dan wel combinatie paard-ruiter), moet er meer schade opgelost worden, dan bij frequentere bezoeken.
Gini schreef:TurdusMerula, dat was dus een vraag die ik stelde in mijn eerste bericht. Of er telkens zo lang gewacht moet worden bij het afspreken van een les?
Cassidy, waarom slaat die vergelijking kant noch wal? Zou je dat even voor me willen verduidelijken. Beide zijn vakmensen die je op regelmatige basis nodig hebt. Wanneer de tijd tussen twee consultaties te lang is voor het individuele geval (paard, dan wel combinatie paard-ruiter), moet er meer schade opgelost worden, dan bij frequentere bezoeken.
KozieZ geeft zelf aan liever eerder een instructeur bij haar paard te willen, dat zal wel zo zijn redenen hebben. Ik kan me daarin vinden, begeleiding is cruciaal.
Wicky schreef:Eigenlijk vind ik het wel schandalig dat je zo lang moet wachten. Er zijn negen Parelli instructeurs in Nederland, hebben die het zo druk dan?
Daarnaast heb ik al jaren les van een heel goede "beunhaas". Een actieve Parellier die niet een weekje in UK of Colorado is geweest (want de instructeursopleiding is maar een week), niet bang is om eens over de randen van Parelli heen te kijken en daarnaast gewoon heel goed en duidelijk uit kan leggen.
Wicky schreef:Daarnaast heb ik al jaren les van een heel goede "beunhaas". Een actieve Parellier die niet een weekje in UK of Colorado is geweest (want de instructeursopleiding is maar een week), niet bang is om eens over de randen van Parelli heen te kijken en daarnaast gewoon heel goed en duidelijk uit kan leggen.
Cassidy schreef:Wat ik begrijp is dat ts en de bijrijder net beginnen met Parelli, en heel enthousiast zijn over het programma. Dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk beginnen, en ik lees ze dat al gedaan hebben. Zijn er nu dingen waar jullie tegenaan lopen? Hoe ver zijn jullie met de games?