Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yvonne1313 schreef:maar aan de longe met een pesoa kun je natuurlijk de druk op dat systeem niet regelen.
Yvonne1313 schreef:ik ben just the messenger, als mij geadviseerd word om het niet te doen i.c.m. pesoa luister ik daar toch naar, ze zullen het er niet voor niets bij vermelden.... nogmaals, check even internet om zo'n beschrijving te vinden.
JoviBan schreef:Yvonne1313 schreef:ik ben just the messenger, als mij geadviseerd word om het niet te doen i.c.m. pesoa luister ik daar toch naar, ze zullen het er niet voor niets bij vermelden.... nogmaals, check even internet om zo'n beschrijving te vinden.
Zelf ben ik helemaal niet van 't longeren, dus op zich ben ik niet geïnteresseerd in longeermethodes e.d..
Wel vind ik zo'n argument/onderbouwing interessant, want als het nonsens blijkt te zijn, dan hoef je zo'n advies dus helemaal niet op te volgen.
Wanneer je er zelf geen problemen mee hebt om met pessoa en bit te longeren, dan zie ik het probleem pessoa en bitloos dus niet zo.