Bitloze optomingen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:58

had ergens hier op het forum een bokker gezien die en site had waar je ze kan bestellen is dan enkel de neusriem zodat je die op je eigen hoofdstel kan bevestigen zagen nog mooi uit verschillende modellen (gevlochten leer, glad leer breed en smaller etc). weet helaas niet meer wie het was.... Heb ook spijt van da ik niet heb opgeslagen :P maar zal vast wel keer opduiken

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:01

cyclo86 schreef:
had ergens hier op het forum een bokker gezien die en site had waar je ze kan bestellen is dan enkel de neusriem zodat je die op je eigen hoofdstel kan bevestigen zagen nog mooi uit verschillende modellen (gevlochten leer, glad leer breed en smaller etc). weet helaas niet meer wie het was.... Heb ook spijt van da ik niet heb opgeslagen :P maar zal vast wel keer opduiken

deze?
http://customtack.weebly.com/

Zelf heb ik het liefst zo min mogelijk riempjes rond het hoofd
De marylot controller spreekt mij daarom wel aan, moet hem nog wel uitproberen
*even gebrek aan een test-paard :+ *

TurdusMerula

Re: Bitloze optomingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 23:38

cyclo86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 08:09

Rider01 schreef:
cyclo86 schreef:

deze?
http://customtack.weebly.com/

Zelf heb ik het liefst zo min mogelijk riempjes rond het hoofd
De marylot controller spreekt mij daarom wel aan, moet hem nog wel uitproberen
*even gebrek aan een test-paard :+ *

Yes was die. Mij spreekt de marylot ook meer aan maar zoals ik begreep kan je hier blijbkaar geen dressuur wedstrijden mee rijden (vind dat ergens wel onzin mjah regels zijn regels zeker) en geloof dat de vraag daarom uitging naar een lerenversie waarbij ik moest denken aan die van deze site.

3uitenbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 13:59