Woeste bos manen
Dit is er nog over momenteel:http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3117_n.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dit is er nog over momenteel:
Hebben wij hier ook gehad.
. Mijn paard is een draver dus ook niet massa s haren maar ook niet niks. De mijne gebruikt haar haren zeker weten voor vliegen op afstand te houden ook met haar de haren van haar manen (schudden) maar denk dat dit effect door meerdere kleine vlechtjes niet verloren gaat. Ik denk wel dat hele grote vlechten op den duur eerder schade aan de wortels doen dan goed als ze er mee schudden meer kracht op de harwortel staat. Ook kan ik mijzelf vroeger nog wel herinneren als ik ingevlochten was hoe mijn hoofdhuid achteraf voelde AU. neemt niet weg dat voor een ritje ik het nog wel mooi vind om bijvoorbeeld de warmte ventilatie wat te bevorderen maar zoals gezegd ben beetje te lui om har in te vlechten voor en rit
zal het miss ens proberen van de zomer
Maar ze wordt niet natural gehouden
Antheman schreef:Rianne11_42 schreef:Ik vind het overdreven om manen maar niet te vlechten alleen om het natuurlijk houden. Ik vlecht m'n pony altijd, omdat ik er anders nogal wat werk aan heb en ze mooi lang wil houden. Daarnaast is het voor haar prettig ivm de warmte.
Ehm, voor wie is dit natuurlijk?
Voor jou omdat het makkelijk is?
Voor je paard omdat het mooi is?