Cassidy schreef:Dus je hebt je mening klaar over PP zonder ooit je te hebben verdiept in zijn methode?
En op grond van een filmpje van zijn vrouw Linda is de hele man helemaal oninteressant?
Nee, dan is duidelijk hoe serieus ik je mening moet nemen. IK heb me namelijk WEL in KFH verdiept.
En daar kan ik weer niets mee.
Omdat hij niet bereid is om zich te verlagen naar het niveau van een beginnend paardeneigenaar.
En ik God op andere manieren probeer te vinden dan alleen via de paarden.
Verder ben ik lichtelijk allergisch voor alles wat op sekte lijkt.
En daar heeft KFH in het verleden helaas teveel op geleken.
En ik zie geen verandering in zijn huidige aanpak.
Maar hey, als je bereid bent om voor een - niet erkende opleiding van een jaar, over de 80.000 Euro neer te tellen, is het toch je eigen schuld.
Iedereen mag zijn eigen fouten mogen maken, toch?
En variaties op een recept en mislukte recepten in de keuken zijn een ding.
Een serieus verknald paard is wat anders. En dat is NIET te verontschuldigen....
En waar zeg ik dat? Ik ken de man niet, heb me in zijn methode prima ingelezen en ga niet enkel uit van het filmpje van zijn vrouw, alhoewel ik dat weinig aanprijzend vond. Ik werk ook met een stick en wijken voor druk en ben me bewust van de hersenhelften. Verder is het niet mijn iets, dat kan toch, net als jij KFH niets vind? Prima.
Nogmaals, in iedere methode zit iets goeds, ik hang alleen niets specifieks aan, maar dat mag schijnbaar niet meer.
Net als ik Inge Terblick lastig vond, vanwege het werken met voer, het werkt voor mij niet, wil niet zeggen dat ik sommige dingen wel degelijk toe pas.