GenteDiMare schreef:Autobanden lijkt me wel wat !
@DeHP: mag ik vragen wat je dan doet met die hoepels en frisbee's?
Afhankelijk van het paard begin ik meestal met alleen het paard ermee te aaien. (is voor sommigen al moeilijk genoeg.)
Dan probeer ik of er 1 been in kan staan. Als ik een voorbeen erin heb staan ga ik proberen de achterkant van het paard te laten wijken voor druk en dus een rondje te maken met 1 been in de hoepel. Je kunt je paard leiden door de hoepel om een voorbeen te doen er het voorbeen ermee op te tillen en zo een stukje te lopen.
Frisbee's leg ik vaak achter elkaar neer en dan laat ik het paard ertussendoor slalomen terwijl ik zelf in een rechte lijn op 5m ernaast loop. Circling game terwijl je zelf op een frisbee of in een hoepel staat. Je paard achteruit tussen twee frisbees doorsturen of met 1 achterbeen achteruit in een hoepel parkeren. Je paard om je heen laten cirkelen met 4 frisbee's op de cirkel en dan bij elke frisbee van gang veranderen. (stap, draf, stap, halthouden)
Zo heb ik nog wel ontzettend veel dingen die je ermee kunt doen. Zolang je fantasie hebt zijn de mogelijkheden bijna onbeperkt.