xmarliez schreef:Mensen....... dit paard is aan 1 oog blind... dat wil dus zeggen dat hij een ander oog heeft waar hij prima mee kan zien + dat hij erg goed kan horen, voelen en ruiken en daarom precies weet dmv fases wanneer hij een opdonder krijgt.. na 2 keer een opdonder gekregen te hebben moet hij wel denken .. jeetje laat ik eens achteruit gaan.. DIT paard NIET, omdat hij respectloos en eigenwijs is. Daarom zet hij nog geen stap achteruit.
Dit paard op zijn borst prikken zal hem waarschijnlijk ook niets doen.. anders had ze dat allang gedaan![]()
........
Als jullie niet zien dat hij door haar ruimte walst moet je even haar ruimte bekijken...... als je heeeeeel goed kijktzie je dat hij er zo doorheen walst zonder een greintje respect.
Loody, en hoe geef jij je paard 'op zijn kop'?
Als je aan de voorkant gaat lopen trekken, welke reactie lijkt je logischer? Vooruit of achteruit, misschien wel zijwaarts? Ik vind het niet echt logisch dat een paard op deze hulp achteruit gaat lopen..
Beter een keer een harde mep dan zo eindeloos doortrekken.. Ik vraag me af wat "vriendelijker" is..