Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paardentango schreef:Ach ja, het 24/7 houden van paarden buiten is toch een onderdeel van het natural inzicht?
Je kunt mij wel gaan aanvallen, maar dit is een interpretatie ervan, 24/7 buiten, die mij zorgen geeft.
Ik vind het zielig voor de pony.
Cassidy schreef:Waarom is een Natural gehouden pony per definitie verwaarloosd?
Wie zijn paard correct Natural houdt, zorgt voor voldoende ruwvoer om de kachel brandende te houden, en grijpt op tijd in als hij ziet dat een paard het niet zonder deken/stal/ijzers/brok red....ongeacht zijn prinicipes. En hij haalt er ook op tijd een dierenarts bij.
Dus waarom je dit geval meteen onder Natural schaart escapes me....
Paardentango schreef:Waarom precies een slotje, blijkbaar roept het bij nogal wat mensen iets op.
Topicje is ruim bekeken in een paar miunuten.
Er waren tijden dat er in landen mensen waren die niet voor een afwijkende mening uit mochten komen. Niets mag betwijfeld worden en alles wat afwijkt werd, en wordt vermoord.
Het zijn de landen waar vrijheid bovenaan staat, theoretisch gezien.
Dit geeft een beetje soortgelijk gevoel, jammer en bijna een beetje eng.
Paardentango schreef:Waarom precies een slotje, blijkbaar roept het bij nogal wat mensen iets op.
Topicje is ruim bekeken in een paar miunuten.
Er waren tijden dat er in landen mensen waren die niet voor een afwijkende mening uit mochten komen. Niets mag betwijfeld worden en alles wat afwijkt werd, en wordt vermoord.
Het zijn de landen waar vrijheid bovenaan staat, theoretisch gezien.
Dit geeft een beetje soortgelijk gevoel, jammer en bijna een beetje eng.