alleen voor jou een beetje ver weg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wimmus schreef:Als je bij een particulier je wensen duidelijk maakt, is er vast wel eentje te vinden die daar een stuk in wil meegaan. Op die manier staat de mijne inmiddels ook 'helemaal' natural, gewoon elk jaar een verandering doorvoeren![]()
Mocht je 50 km willen rijden, is hier misschien nog wel een plekje vrij
Ik sta bij een boer en mijn veulen en nog twee andere jonge paarden staan nu nog lekker te genieten op het gras. De rest van de paarden staan vanaf begin november 'lekker' op stal.
Stromend water en bij de stallen kun je lekker binnenzitten met een kopje warme choco! Ik sta hier perfect en niet eens heel kleinschalig. Ook heel belangrijk, gezellige mensen op stal! En dat alles voor 230 euro voor 2 paarden
Dus als iemand hier nog wat weet max. 30min hier vandaan..
Dan onthou ik dat adres even
. En je ziet dagelijks veel ellende op een traditionele stal. Althans, ik wel
. Het voordeel ervan is dan weer dat ik de beschikking heb over twee rijbakken, een longeercirkel, een zadelkast, een poetsplaats, een wasplaats etc. 
.
, want zij zitten tenslotte al 60 jaar in het vak en denken: 'pft, daar heb je weer zo'n blond studentje die denkt alles beter te weten.... '
Laat ze maar zien hoe het beter kan.
JadeYsla schreef:Dani62 Haha je hebt het goed voor elkaar gekregen daarLaat ze maar zien hoe het beter kan.
Helemaal een met het rustig doorvoeren van je wensen! Bij mij begon het met de ruif, daarna rondom betegelen. Nu staat er een schutting bij met misschien nog een x een schuin dakje![]()
Er valt vaak goed te praten over de veranderigen die jij wil.
Wij voeren onze paarden zelf en daarmee ontlasten we onze al wat oudere stalbaas, zo komen we elkaar tegemoed.
. Sinds we ons eigen hooi voeren zijn we ook wat minder afhankelijk en heb je dat gezeur dus niet meer dat je te veel voert. Dat is wel fijn. Verharding krijgen wij er niet door hoor! Want je kunt ze toch ook gewoon op stal zetten?! Op een gegeven moment zullen ze toch IETS moeten doen, want ieder jaar zeuren ze weer een beetje meer over het land dat kapot gaat.
) Daarom stop ik met verhuizen en probeer er op deze plek het beste van te maken. En dat lukt heel aardig, moet ik zeggen! (Met in mijn achterhoofd dat ik ooit mijn eigen land zal hebben
)...