Ik vind je stukje heel fijn, Tamary.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TurdusMerula schreef:Miss_Malfoy schreef:Als paardlief bij 't drafcommando me aankijkt van "Nee hé verdorie moet dat?" en ik gooi er een CHIIEEEEL! achteraan dan is dat altijd erg effectief, dus ik doe het dan gewoon zo hoor.
(Oké af en toe word ik raar aangekeken omdat hij pas op het noemen van zijn naam aandraaft. Maarja hij voelt nu eenmaal heel goed aan wanneer het menens is.)
Dus ben het wel eens met ikke. In oorlog en de liefde is alles geoorloofd. (Zo ging dat gezegde toch? Ik ben het even kwijt geloof ik.)
Dus al trek je aan z'n staart om 'm te laten stoppen... So what.
@Waratje: Volgens mij kunnen die twee knollies elkaar de hand eh hoef schudden.
Ik zou persoonlijk altijd dezelfde cue aanhouden en daarop de druk verhogen.
Nu gaat hij eigenlijk draven op een andere hulp...
Maar da's dan wel pietje precies van mij hoor...
) en nouja dan houd ik me goed vast hé. Je hoeft 'm zegmaar niet te begeleiden, hij trekt op dat moment z'n eigen plan en ik hoef me niet druk te maken. 

Citaat:Haha ja en dat ben ik nu net niet bij chiel eerlijk gezegd. Sorry maar ik vind het af en toe te vermoeiend om alles perfect te doen bij hem... 't is gewoon een apart geval, gigantisch dominant maar dat vind ik af en toe wel handig. Ik ben niet erg zelfverzekerd met springen, dus dan is het chiel daar is de hindernis doe je best. Nou dan gaat hij er op af, bepaald of het in draf of galop moet, bepaald waar hij moet afzetten (of als hij lui is niet dan doet hij maar wat en word ik geacht dat maar uit te zitten) en nouja dan houd ik me goed vast hé. Je hoeft 'm zegmaar niet te begeleiden, hij trekt op dat moment z'n eigen plan en ik hoef me niet druk te maken.
Een onzekerder paard zou wsl weigeren maar chiel nooit. Hoe beroerd hij ook uitkomt hij springt altijd. Of ik nou echt wil of niet.
En dat vind ik ook fijn, ik weet geen hol van springen maar kan dus wel op hem vertrouwen.
Heel verhaal, maarja. Het zegt wat over onze "relatie".
) maar hij staat ook bovenaan in de groep... 
. Waarom worden we eigenlijk boos, gefrustreerd, verdrietig als ons paard niet doet wat wij willen? Best interessant he! Voelen we ons dan slecht, aangetast in ons ego, niet goed genoeg?