Arabesk schreef:een wild paard heeft dusdanig gezonde hoeven dat binnendringen van steentjes niet zal gebeuren.
Maar hun hoeven reageren toch ook op droogte en nattigheid??
Welk verschil zit daar dan in??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Dani62 schreef:Dat zal ook wel met weerstand te maken hebben, denk ik, Odje. Niet ieder paard dat in de modder staat krijgt bijv. mok e.d.. Ik denk dat 'wilde paarden' wat sterker zijn dan de gedomesticeerde paarden van ons.
Op zich klinkt het best aannemelijk dat paarden in de natuur niet gevoelig zijn voor hoefzweren.
Bandida schreef:Wat dacht je van 'ik zoek zelf wel even in een bib' of 'ik vraag het even aan mijn dierenarts'?
Bandida schreef:opala schreef:Wat dacht je van "Wie heeft een verwijzing naar een artikel" enz.?
Wat dacht je van 'ik zoek zelf wel even in een bib' of 'ik vraag het even aan mijn dierenarts'?
dorientjuh schreef:Ik weet niet hoe vaak jij een artikel op zoekt, maar ik kan je vertellen dat die, zéker in de bieb zeer schaars zijn op paardengebied (bij ons zijn er uberhaupt nauwelijks paardenboeken) en moeilijk te vinden en dierenartsen lezen vaak of weinig artikelen of niet de artikelen die ik interessant vind.