Olivierlover schreef:oke dankt je wel
ik hbe gekeken o paardnatuurlijk.nl en ik heb zelf voor mijn paardje ook het touw hoofdstel dat daar als het beste woord beschreven. ik heb hem nog niet binnen dus het zal zondag worden waarneer hij binnen is ik zal ook wel foto's plaasten. mag dat trouwens in dit topic?
Ooh, foto's, graag! Weet niet of het mag eigenlijk, eventjes in de regels lezen denk ik. Maar desnoods een linkje zal geen probleem zijn neem ik aan.. Ben echt benieuwd hoe het je bevalt.
Wat is trouwens jouw reden om bitloos te proberen, wat voor soort paard rijd je en hoe gaat het tot nu toe mét bit dan?

ik snap het nu maar mijn paardrij juf en ik zijn bezzich om aan de teugel of hoe noem je dat te rijden hoe zou ik dat nu moeten doen in ben al gewend om met mijn zit en houding te sturen maar zo ervaren ben ik ook weer niet met bit loos (ben ook pas een berginner die nogmoet beginne
). zou ik gewoon bit loos kunnen rijden in de les of moet ik een adere leraares nemen? of gewoon met bit in les rijden en voorde rest nog ff uit proberen zonder bit?