aerdenhout1 schreef:Heb je wel naar je paard gekeken? Hoe ziet hij er uit, diep ongelukkig of is hij een blij paard dat goed in zijn vel zit?
Om je paard nu plots uit zijn kudde te halen, waar hij het waarschijnlijk goed naar zijn zin heeft, lijkt mij niet zo goed plan.
En 8 uurtjes zonder hooi is echt niet zo lang, zoals al gezegd voeren heel veel stallen maar 2 keer hooi per dag.
mn paard is hartstikke happy!daar gaat het niet om,heb in bovenstaand bericht al geschreven dat ik haar in ieder geval niet uit de kudde kan/ga halen.
punt vind ik wel dat 8 uur zonder hooi te lang is,dis van mij wordt dan gevoelig op de buik, ze lopen allemaal te etteren tegen elkaar als het hooi op is,er breken paarden uit om bij het gras te kunnen komen,er zat er al 1 met zn benen vast in het schrikdraad omdat ie probeerde te grazen....
hier wordt allemaal geen gehoor aan gegeven,terwijl het duidelijk is dat ze honger hebben.
ik weet dat de paarden op de meeste stallen snachts wel langer dan 8 uur zonder hooi staan,wat dat betrefd heeft ze het zo slecht nog niet,overdag zo'n 8 uur zonder,snachts bijna de hele nacht te eten.
vind het toch ook heel jammer,helemaal nu met het mooie weer,dat de paarden niet op het land kunnen,en dat ze snachts nog steeds op stal moeten omdat de anderen dit willen.
ik denk dat onze denkwijzes gewoon te veel verschillen om dit goed te kunnen laten werken.
ik blijf hier wel staan,mocht ik geen eigen landje kunnen vinden,omdat ik weet dat het veel slechter kan,maar ik weet ook dat het nog veel beter kan!