.(in mijn vorige post had ik het steeds over 3 paarden, maar je hebt er 4, sorry
)Volgens mij zijn merries minder knuffelig met elkaar dan ruinen, dus daar zou ik me ook niet zo'n zorgen om maken. Je bent bang dat je ze tekort doet, maar is het niet het allerbelangrijkste dat paarden gehuisvest en gevoed worden zoals de jouwe? Als ze daarmee gezond blijven en gelukkig ogen, dan is de rest toch bijzaak ...

Mijn jaarling komt echt niet dagelijks het land uit hoor, en die is er geen centimer minder happy door (want zoals Twiggy al zei is ze in looove en hebben de paarden bij ons de lente in de bol
).Even serieus: als je het écht wilt doorzetten plaats dan gewoon een adv. Je hebt geen haast met de verkoop en kunt mensen die jou niet zinnen gewoon wegsturen. Héél misschien komt er iemand op je erf waar ze meteen een klik mee heeft en die haar een geweldig natuurlijk paardenleven kan bieden. Die kans is er natuurlijk ook, en dan zullen alle partijen dik tevreden zijn.
. Altijd naar je eigen gevoel luisteren en niet naar anderen. Dus ook niet naar mij.