Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmie261 schreef:dat hebben Kjoetie en ik toen geschreven
op die andere link gaat het nog veel verder met tekeningen en foto's ,wel grappig om te zien dat dit verhaal echt overal en nergens opduikt,en maar een paar mensen zo netjes zijn geweest het aan ons te vragen of ze het mochten publiceren..
Corelli schreef:kimmie261 schreef:dat hebben Kjoetie en ik toen geschreven
op die andere link gaat het nog veel verder met tekeningen en foto's ,wel grappig om te zien dat dit verhaal echt overal en nergens opduikt,en maar een paar mensen zo netjes zijn geweest het aan ons te vragen of ze het mochten publiceren..
Ik vind het zo aso als mensen dat doen!Beetje met de eer gaan lopen strijken, blegh..
Heel grote complimenten voor jullie, het is helemaal top! Er wel eens aan gedacht om een kinderboek te gaan schrijven?
Trouwens best leuk dat Bokt bij dit verhaal onderaan de pagina linkt naar Rient Poortvliet !
Airiin schreef:Ik heb netjes de schrijvers en de link waar ik het vandaan heb onderaan het verhaaltje gezet en ik doe dus absoluut niet alsof ik het zelf heb geschrevenvond t alleen zo geniaal dat ik het jullie niet wilde onthouden
De site waar ik het vandaan heb is alleen al heel lang dood en ik kon geen tabje 'contact' vinden, maar volgens mij mag je dingen gewoon op een forum pleuren zolang je er maar een bronvermelding bij geeft? Ik heb vaak genoeg dingen gepubliceerd met veel citaten en artikelen van andere mensen en het was voldoende als ik daar de naam van de schrijver en de plaats waar het was gepubliceerd onder zette.
Maar mijn oprechte excuses als jullie je er aan storen, dan zal ik wel ff een moderator PM-en of het topic weggehaald kan worden
shera schreef:Wij hebben trailerkaboutersZodra mijn paard in de trailer staat zegt er eentje BOE... en dan staat mijn paard weer buiten
![]()
We gaan de trailer denk ik maar inruilen met kabouters en al