Kabouterfluisteren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

crabbybitch

Re: Kabouterfluisteren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:11

Ik kende het fenomeen bakkabouter idd nog van kimmie...
Fantastisch!!!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:15

kimmie261 schreef:
dat hebben Kjoetie en ik toen geschreven Ja

op die andere link gaat het nog veel verder met tekeningen en foto's ,wel grappig om te zien dat dit verhaal echt overal en nergens opduikt,en maar een paar mensen zo netjes zijn geweest het aan ons te vragen of ze het mochten publiceren..

Ik vind het zo aso als mensen dat doen! Misselijk Beetje met de eer gaan lopen strijken, blegh..
Heel grote complimenten voor jullie, het is helemaal top! Er wel eens aan gedacht om een kinderboek te gaan schrijven?
Trouwens best leuk dat Bokt bij dit verhaal onderaan de pagina linkt naar Rient Poortvliet !

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:21

Haha! ik heb nooit gedacht aan kinderboeken schrijven,maar bianca (kjoetie) wil wel boeken schrijven geloof ik

nou ja,ik verzin wel mee,fantasie genoeg Haha!

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 11:34

Corelli schreef:
kimmie261 schreef:
dat hebben Kjoetie en ik toen geschreven Ja

op die andere link gaat het nog veel verder met tekeningen en foto's ,wel grappig om te zien dat dit verhaal echt overal en nergens opduikt,en maar een paar mensen zo netjes zijn geweest het aan ons te vragen of ze het mochten publiceren..

Ik vind het zo aso als mensen dat doen! Misselijk Beetje met de eer gaan lopen strijken, blegh..
Heel grote complimenten voor jullie, het is helemaal top! Er wel eens aan gedacht om een kinderboek te gaan schrijven?
Trouwens best leuk dat Bokt bij dit verhaal onderaan de pagina linkt naar Rient Poortvliet !

Ik heb netjes de schrijvers en de link waar ik het vandaan heb onderaan het verhaaltje gezet en ik doe dus absoluut niet alsof ik het zelf heb geschreven Knipoog vond t alleen zo geniaal dat ik het jullie niet wilde onthouden Tong uitsteken
De site waar ik het vandaan heb is alleen al heel lang dood en ik kon geen tabje 'contact' vinden, maar volgens mij mag je dingen gewoon op een forum pleuren zolang je er maar een bronvermelding bij geeft? Ik heb vaak genoeg dingen gepubliceerd met veel citaten en artikelen van andere mensen en het was voldoende als ik daar de naam van de schrijver en de plaats waar het was gepubliceerd onder zette.

Maar mijn oprechte excuses als jullie je er aan storen, dan zal ik wel ff een moderator PM-en of het topic weggehaald kan worden Knipoog

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:40

welnee,laat maar staan hoor..alleen is er al een link naar,naar het oude topic Lachen

tis een erg leuk verhaaltje,we hebben er in die tijd in een deuk om gelegen ,voor het uberhaupt geschreven werd...

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:42

Hij blijft leuk he!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 11:49

Airiin schreef:
Ik heb netjes de schrijvers en de link waar ik het vandaan heb onderaan het verhaaltje gezet en ik doe dus absoluut niet alsof ik het zelf heb geschreven Knipoog vond t alleen zo geniaal dat ik het jullie niet wilde onthouden Tong uitsteken
De site waar ik het vandaan heb is alleen al heel lang dood en ik kon geen tabje 'contact' vinden, maar volgens mij mag je dingen gewoon op een forum pleuren zolang je er maar een bronvermelding bij geeft? Ik heb vaak genoeg dingen gepubliceerd met veel citaten en artikelen van andere mensen en het was voldoende als ik daar de naam van de schrijver en de plaats waar het was gepubliceerd onder zette.

Maar mijn oprechte excuses als jullie je er aan storen, dan zal ik wel ff een moderator PM-en of het topic weggehaald kan worden Knipoog

Ik weet niet of dit nu tegen mij is, maar mijn berichtje sloeg in ieder geval niet op jou Lachen Ik heb de bronvermelding gezien namelijk, dus er is niks mis mee..Bovendien zou een van de eerdere schrijfsters (kimmie in dit geval) hier niet zo rustig posten als jij het zonder toestemming over had genomen, dus dat zegt ook genoeg toch?
Ik vind persoonlijk wel dat het oorspronkelijke topic leuker om te lezen is, vanwege alle hilarische foto's en tekeningen Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 13:47

Wat een geweldig leuk stukje, hoe kom je erop? Haha!
Echt heel goed geschreven!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:16

Ik heb het oude topic ook nog met veel plezier doorgelezen, toppie hoor Knipoog
Wellicht genoeg creabea's die het ook dit keer weer leuk kunnen maken Haha!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 20:44

wahahaha !!! ROFL ROFL
*raapt zichzelf terug op van de grond*

is al even goed als de vorige keer, zalig gewoon. *LOL*

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 20:54

haha super verhaal of het er nu eerder op stond of niet.. altijd leuk om het er weer op tezetten zo dat er meer mensen van kunnen genieten.

Melody94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 21:31

Geweldig, ik dacht dat alleen bij onze bak van die kabouters rondliepen. Maar het blijkt een alom bekend fenomeen.
Dat schept alweer een band.
Ik wil me wel aanmelden voor deze cursus. Nu het weer sneller donker wordt, komen ze sneller uit hun holletjes om hun hobby uit te voeren denk ik.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 22:23

Ik heb een Hele Grote Gevaarlijk Bakkabouter in een hoek van de bak, die zit er ook alleen maar als mijn paard linksom gaat. Zodra mijn paard rechtsom gaat schuift de kabouter een hoek op.

Op buitenrit kom ik ook wel eens schaftkeetkabouters tegen... mijn paard schrok zo van de dikke billen en het gefluit van deze kabouter dat ze prompt midden in de sloot ging staan. de slootkabouters kijken nu in het vervolg wel uit voor mijn paard, maar de schaftkeetkabouters laten zich nog volop zien. Verder heeft mijn paard ook last van autokabouters, die kruipen uit de auto als die stilstaan en mapen m dan aan het schrikken, zolang de auto rijdt is dit geen probleem. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen? Zou ze graag KO slaan met een Kabouterstick maar dat kan pas bij Level 2...

Kan ik niet een contract sluiten met een kabouterin dat die de schaftkeetkabouters afleidt als ik er langs rijd? Of is zo'n niveau van communicatie pas mogelijk nadat ik level 1 t/m 3 heb afgerond en bij de Kabouterfluisteraars zelf persoonlijk op gevorderdencursus ben geweest?

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 09:18

Wij hebben trailerkabouters Ja Zodra mijn paard in de trailer staat zegt er eentje BOE... en dan staat mijn paard weer buiten Boos!
We gaan de trailer denk ik maar inruilen met kabouters en al Clown

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 10:57

Geweldig, ik kom niet meer bij van het lachen....en zoooooooooooo herkenbaar die kabouters ROFL

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:03

Erg leuk geschreven en erg herkenbaar ook.
ROFL ROFL ROFL ROFL

Ik heb altijd wel geweten dat bakkabouters er in alle soorten en maten zijn, als je heeeeeel goed kijkt zie je soms nog net de puntjes van hun mutsjes boven de grond (gras/modder/water) uitkomen. Ze verstoppen zich ook graag in de schaduwen van de lampen! (en blijkbaar zijn dat hele nare).

Waar kan ik me opgeven!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:05

oh... Wat een leuk stukje... Ik geef me bij deze op hoor, voor de eerst volgende cursus!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:07

echt heel gaaf

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:09

Ik kende hem idd al, jammer dat er op het eerste topic een slotje zat, hadden we daar gewoon door kunnen gaan.

Uit het eerste bericht kwam idd niet helemaal duidelijk naar voren dat er "geleend" was. Intellectual property blijft een heikel punt...

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 11:35

shera schreef:
Wij hebben trailerkabouters Ja Zodra mijn paard in de trailer staat zegt er eentje BOE... en dan staat mijn paard weer buiten Boos!
We gaan de trailer denk ik maar inruilen met kabouters en al Clown

Trailertrollen! volgens mij zijn die 3 meter lang en hebben die slagtanden die druipen van het groene slijm... die zijn inderdaad heeeeeeel erg Bloos! gewone verdelgingsmiddelen helpen daar ook niet tegen Boos!

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:41

Wat een harstikke leuk verhaal, ik kende het nog niet.

Gelukkig is mijn paard meestal wel stoer en haalt ze haar neus op voor dit soort kabouters Haha!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:45

meestal wel maar niet altijd Bloos

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:49

Ja het is zeker jammer dat op het origenele topic een slotje zit...daar staan nl ook alle kabouters in beschreven met tekeningen erbij...

het blijkt nl ook hier weer dat mensen de kabouters maar zelf namen geven,maar er zijn maar een paar soorten kabouters...

Kimmb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:56

Er zijn nog wel foto's met bakkabouters:

Afbeelding

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:57

ahahaha
die kabouter