Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
saskiakefie schreef:en wie doet het van dvd's?
ik denk dat ze bedoelt of je het via de pakketten hebt geleerd of ook op cursus bent geweest....Citaat:Nogmaals, alleen de DVD's is niet voldoende! Ga liever voor een compleet pakket i.p.v. de illegale kopieën die op o.a. marktplaats worden aangeboden.
pemanima schreef:dus de oude versie is beter als de nieuwe als ik het goed begrijp?

Nog steeds van plan hem te verkopen...Wel wil ik gewoon bijleren en zien wat ik ermee doen kan...
En trouwens heb ik een zeer goed handgemaakt westernzadel...
Chikiboy schreef:Ja was het net a h bekijken...Maar bij de Holiday zijn het enkel de eerste 2 DVD's erbij: 7games en Horsenality: toch een goei 100$ goedkoper dan ingeval losse koop.
Auky schreef:Als je nu met savvyclub korting de succes series bestelt via Parelli.com en het afleveradres in Nederland is, betaal je inclusief verzendkosten $ 369.80 en exclusief verzendkosten $ 343.85.
Misschien ligt het aan de hoeveelheid tax die je erover moet betalen dat het naar Spanje duurder is? Voor Nederland bedraagt de tax 15% in ieder geval.