Ik ben Lisette, 18 jaar (Almost 19)
Heb een shetje, hengstje en een hele lieve knollebol, merrie die drachtig is (zal zo eens foto's at me profiel zetten)
Ondanks dat ik veel te zeggen heb ik toch niet alles over me knoll te zeggen, in de echte wintermaanden, waarin de wei onder water staat en alles vertrapt is staat me paard binnen van uur of 10 tot 7 smorgens.
Het enigste wat me paarden 'bij' krijgen zijn wortels
(en hooi in de winter)Ze worden allebei op natuurlijke wijze bekapt, naar mijn idee zijn ze daar allebei heel blij mee.
Me paard rij ik bitloos en ben nog bezig met de aanschaf van een boomlooszadel. Dus tot die tijd rijden we of zonder zadel, dit durf ik echter nog niet aan langs de weg, dus dan gaat het oude zadel er gewoon weer op. En met me shetje maak ik heerlijke wandelingen met picknick's altijd leuk.
Het is gewoon niet te beseffen wat voor metamorfose me knol en ik zijn ondergaan in vergelijking dat alles onder druk/drang etc gebeurde. Maar ik zou nu echt niet meer terug willen, ben begonnen waar iedereen zou moeten beginnen, bij het begin. Op de grond. Vertrouwen krijgen in elkaar etc.
naja tot zo ver het eerste stukje dan maar.
,lies
.
)